Hear me roar!


Da,kao što vidite,Catwoman faza ne pušta već dulje vrijeme ^^
Odsad i službeno znam sve njene citate.

No,to nije današnja tema.

Zanimljivo je kako čišćenje kompjutera pobuđuje,barem kod mene,nostalgiju.Naišla sam na mnogo starih slika,videa,pjesama i animea i jednostavno za svaku stvar me veže određeno sijećanje...što nije ni čudo s obzirom da sam u zadnje 2-3 god. 90% svog dana provodila na kompjuteru.
Uključujući u proračun i sate provedene u krevetu.
U svakom slučaju pjesme su najviše pridonjele tom nekom pekmezastom osijećaju.Naletila sam upravo na 'The World At Large' od Modest Mouse-a.Tu grupu ja nisam poslušala već godinama,a opet,vidite koliko mi je nekad značila i po samom mom nicku.
Promjenila sam se.Svi smo se promijenili.Ali to ne znaći da prošli dio sebe moram odbaciti.Doduše u ovakvom obliku moram pošto su mi svi diskovi zakrčeni al jel,nisam mislila na to ^^.
Zapravo,hvata me smjeh a pomalo i crvenilo obliva moje lice na neka sijećanja.Bože kako sam glupa bila!-rečenica koja često izlazi iz mojih usta,iako eh nije baš da mi je lako to priznati.Al stvarno,u mom životu ništa doli piševa XD
Eto tako sam se sijetila i vas kroz neke stare pjesme.A za blog su bili zaslužni i animei donekle....
Većina vas zbog kojih sam održavala blog više nije tu i ovaj post nikad neće pročitati ali eto,to je život...on će stajati tu,možda ga se netko sjeti jednog dana pri čišćenju starih fileova.

Pozdrav od današnje i jučerašnje mene :)

Image Hosted by ImageShack.us

29.06.2008. u 16:26 | 42 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?



Image Hosted by ImageShack.us


msn adresa: masa_zd@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

...klasika...
...još klasike...
...i još malo klasike...

Photobucket - Video and Image Hosting

...moji preživjeli u svijetu blogova...


...misuzu...
...yui...
...lapfimh...
...jeanne...
...eris servant...
...byakuya...
...christian poul alvensen...
...angel of heaven...
...hotaru...
...anime and manga girl...
...suna/jashin...
...kay-chii...
...maron...
...lee...


...klara...
...kiki...
...mya...
...lampa...
...oleg...
...tija...
...matko...




Image Hosted by ImageShack.us



animei:
Air
Chobits
Death Note
Elfen Lied
Fruits Basket
He is my master
Inuyasha
Kamikaze Kaito Jeanne
Kanon
Loveless
Murder Princess
Naruto
Naruto Shippuuden
Onegai Twins
Princeza Mononoke
Shakugan no Shana
Wolf`s Rain


mange:
DNAngel
Ghost Hunt
Gundam Seed Destiny
Kamikaze Kaitou Jeanne
Othello
Wallflower





Nije teško zaljubiti se.
Teško je to reći.

Prijatelje stvara sreća,
a nesreća provjerava.

Mudar čovjek s podjednakom mirnoćom
prima pohvale i podnosi uvrede.

Pametni ljudi
dopuštaju svojoj djeci da ponekad i pogriješe.

Oprezni ljudi koji na sve misle,
koji sve predviđaju, stalno upadaju
u klopke, jer računati na poteškoće,
znači stvarati ih.

Sve naše umovanje svodi se
na to da popuštamo osjećajima.

Kad tražite savjet,
razmislite o mogućnosti njegova prihvaćanja.

Prije nego se počnete braniti,
dobro poslušajte o čemu je riječ.