Credits.^^

Design: Sk8Designs.
Picture: devianART
Bascode: ldesigns

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

.O meni.

-A. aLLi za vas Daphne. :)
-1* god. :P
-FB
-Ak vas nes zanima --> Pitajte u kommovima. ;)




By Music is life

Linkovi

Samo se javite ako ste za razmjenu :)


Čička^^

Music is life dz^^

Page Graphics, Profile Graphics
Page Graphics





By Music is life

Silly boys,They lovin' me so much.Silly boys,You can look but you can't touch.. :P

Heej! :D
Evo mene.Da,novi post. xD
NASLOV <3 Ta pjesma mi je ušla u glavu i ne izlazi.
Dobiila sam mobilni interneet! Wee! Napokon uspjela nagovoriti staru..I pristala je :D Jedva sam ga priključila.xD . Ali kako kažu,treća sreća. Da,na treći pokušaj mi je uspjelo. Sinoć sam gledala Top Model. A kak su ženske lijepe..Ali najljepša IVA :D
---> Uglavnom,novi tjedan pred nama,JAO. Ova koza iz matiše nas izvodi na ploču,sutra sam na redu.Jeej,budem dobila 1. Nemam pojma. Kod ostalih nastavnika je okej.. Niš posebno,samo novo gradivo.. -.-''
Nemogu vjerovat,već je prošao 1 mjesec otkako smo krenuli u školu,a meni se čini kao da je to bilo jučer.. Brzo prolazi! Jej! xD Daanas su nam javili da je u četvrtak upis na HIP HOP ii BREAK DANCE. jos uvijek se razmisljam dali da idem,alii jako jako mi se ide.. Najvjerovatnije da ću ići.Uglavnom,detalji do kraja tjedna ;)
Pa eto,to je to za ovaj post. Nemam niš posebnog za reć. Ajd bok :PP


x Komentari [2] x





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.