Credits.^^

Design: Sk8Designs.
Picture: devianART
Bascode: ldesigns

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

.O meni.

-A. aLLi za vas Daphne. :)
-1* god. :P
-FB
-Ak vas nes zanima --> Pitajte u kommovima. ;)




By Music is life

Linkovi

Samo se javite ako ste za razmjenu :)


Čička^^

Music is life dz^^

Page Graphics, Profile Graphics
Page Graphics





By Music is life

x.Hellouu.x

Ejj.
Evo mene opet :D
Pa kreenimo..Prvo,sorry sto nisam odmah vracala komentare,problemi sa logiranjem.Nadam se da je sve ok.Pa idemo dalje..Danas sam imala ispit iz Solfeggia (solfeđa).BiŁo je supeer.MisŁila sam da će biti katastrofa,jer niš nisam biŁa naučiŁa,aŁi na kraju je sve extra ispaŁo.ciieŁo jutro sam u škoŁi vježbaŁa.Valjda je to pomoglo.Pa onda sam danas sa frendicama išla na bazene.OMG.Voda je preledena biŁŁa,ali je zato atmosfera biŁŁa super.Namjeravamo to ponoviti sutra.Iii još maŁŁo i našim mukama je došao KRAAAJ! Ahh,kad pomisŁim da idemo samo još sutra i u ponedjeljak u školu,a možda i utorak,sve boŁje se osjećam.Nek je više i ova škoŁa završiŁa.samo nas je mučiŁa,mučiŁa i mučiŁa.A sada mi idemo na zasluženi odmor,ALELUJA.Haha.U zadnje vrijeme u škoŁi biŁŁo je pomaŁo probŁema,ugŁavnom umišŁjene kučkice iz razreda uvijek seru po tebi,aŁi boli me briga.Nemaju život. :D Pa eto,još u ponedjeljak ispit iz klavira i gotovo jee.Inače,ja idem u glazbenu školu pa zato su svi ovi ispiti.Dušu ti popiju.hh.RazmišŁjam da otvorim blog sa dizajnima i tim stvarima,aŁŁi nisam baš sigurna.Pa eto,to je to.Ako sam neš zaboraviŁŁa napisati,onda ću to dodati kasnije.Adiios.


Photography Graphics, MySpace Photography


x Komentari [21] x





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.