Nezahvalnost


Ja nebrem vjerovati koliko su neke osobe nezahvalne...vide samo sve loše, ništa im nije dobro, oni su uvijek usamljeni...pa daj se trgni...postani zahvalan za ono kaj imaš, a ne da tražiš više...neki su puno gore do tebe i ne bune se...ali glavno da ti ljudi uvijek imaju dugu jezičinu i misle da je njima najgore...

Imam jednu frendicu...ko seka mi je BILA...s naglaskom na BILA jer je ženska glupa...umjesto nje osoba treba razmišljati...ima dečka koji joj sve brani...ona bz njega nesme van, nesme se malo izazovnije oblačiti, nesme imati blog, face, space, msn da ga slučajno ne prevari...ma užas...ona je njegova marionetica...i naravno kad se svade ili ju udari uvijek zove mene...bila sam tu za nju godinu dana...tješila ju, govorila joj da ga mora ostaviti jer ju uništava...štitila ju od njega...i znate kak mi je vratila?? Vratila mi je ovom rečenicom: Duda ti se nemaš kaj mješati u moju vezu tak da nas ostavi na miru. Aha...znači dok si trebala rame za plakanje, pofršku, savijet onda sam bila dobra...a dok ti pokušavam pomoći da ne prolaziš kroz pakao onda sam višak...e to tak nebude išlo...ja nisam ničija igračka...ako ona neče da joj bude bolje nemora...nek se uništava...više ne marim za nju jer nema smisla...predugo sam ja za nju razmišljala...možete reći da sam sebična, ali vrijeme je da ju pustim neka radi greške...na greškama se uči...

6† Cast the spell... and join the Death...
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...† Komentari: On/Of †...


About me

U dusi sam dijete
koje ne zna mrziti...u zivotu
sam putnik koji uvjek pronađe
krivi put...u stvarnosti sam
čovijek koji uzalud ne voli
cerek

Helou ljudofi (=
My name is Dubravka...
Imam 17 godina i treći sam razred kemijskjske škole...
Ne ne...nisam pametna i načitana štreberica koja OBOŽAVA kemiju i matematiku...NOTbang
Več sam obična cura koja luta kroz život...tu i tamo krivo skrene pa naj*** (da ne budem prosta)
Iskreno nznm kak sam došla na ideu da napravim blog...dosada I guessyes
Svejedno, I hope da će vam se moj blog sviđatinaughty


Songs <3

3 Doors Down - Let Me Go
Found at bee mp3 search engine


Evanescence - Lacrymosa
Found at bee mp3 search engine



Naj stihovi <3

Thinking of you, wherever you are. We pray for our sorrows to end, and hope that our hearts will blend. Now I will step forward to realize this wish. And who knows: Starting a new journey may not be so hard or maybe it has already begun. There are many worlds, but they share the same sky - -one sky, one destiny.

By: Kairi (KH)


I love two things. Roses and you. Roses for one day, and you...Forever

By Axl Rose