°×¤ DvIjE BuDaLe ¤×°

srijeda, 07.03.2007.

da se i ja javim... fala grbi..

evo jos jednom hvala mom burazu koji me jebe da i ja nes napisem

ono neznam sta da pisem .. e sada bas i neam inspiracije nes
Kao i uvijek kod mene ono nema nista novog—

Ekipa u srednjoj je super..
Ona sa srdoca jos bolja. I tako…
Evo ovom prilikom saljem pozz zmiji davetu siki-u, cicotu(SRETAN RODENDAN!!!!!), mandicu
Sari . itd.. itd

Hm… sta jos E DA!!! AKO JOS NEZNATE KORN NASTUPA
03.07 U ZAGREBU.. briju da ce bit i evanesense pa … zato ljudi…
skupimo se svi i idemo!!!!! Valjda cemo prezivit do tada..

IZDAN JE NOVI ALBUM OD KORNA- UNPLUGGED.
Samo sta mi je bed jer je valjda radeno sve na akusticnima .. pa
I jos sa novim bubnjarom!!!!- TERRY BOZZIO.
BRIJU DA JE DOBAR.. E TO CEMO JOS VIDJET..
E u dalasu je u prodaji kao i svake godine novi dvd- family values-
Di je naravno korn, glavni sa ostalim izvodacima- to dode oko 170kn…

E da i veeeliki pozdrawich MIRTICI i naravno matei
Do sljedeceg posta .. uzivajte I EVO PAR SLIKA.
……nisam nis o slipknotu… ma ko jebe neda mi se 2 put
jos mi je i miirtica kod mene pa... idemo nes radit..hm.. pricat. da. ae


RECPECT-…..
Image Hosted by ImageShack.us