°×¤ DvIjE BuDaLe ¤×°

četvrtak, 12.10.2006.

prejebeno u skoli....

e da pocela su sranja u skoli ... vec...

ja upoznala jednog lika.... on upozno mene i tako..

ima puno buraza mojih.. jedan david.. da ga vidis plavuso kak je zgodan .....
koRn 4ever.. winkhe he..
MOJ RAZRED:
IMA JEDNA SANDRA - LUDA TIPICA- UVIJEK SPREMNA ZA AKCIJU..
OBOZAVAM TAKVE LJUDE...

astrid-strava grobničanka koja ima neke druge frendice isto lude...
i moja crvena.............................................................................
................................................. nes smo se bile svadale oko svega..
decki- pa mogu se pohvalit da su najzgodniji decki iz prvih razreda u nasem - vecina
uglavnom rutina im je ic po svako odmoru iza skole zapalit- znamo svi sta..
i kradljivac godine je u mom razredu!!!!! :)))
svi me smatraju sotonjarom.. neznam.. to sta ja slusam nema veze samnom..
ma boli me kurac necu razmisljat o tim stvarima
nabavila sam sve albume od koRna napokon!!!!!!
i to je to. necu nikog slat nigdje dosta mi je psovanja
evo par slikica....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

zdravPo....... flegmA