°×¤ DvIjE BuDaLe ¤×°

ponedjeljak, 26.06.2006.

Ćakulanje u parkiću....!!!!!!!!

Evo ja danas bila na hitnoj zbog upale uha tako da se necu moc kupat barem tjedan dana.JOJ!!!!!!!!!
tako me boli to jebeno ruho....bwahahahahahahahahahheadbang


ali nea veze potrpit cu ......
Danas smo bili u skoli(flegma,maja i ja) zbog neke predstave za dan osmasa a kojoj cemo glumit ZABRINUTI KEKSPEAR.....
a posto nemaju nikog da vodi tj. nitko nece, moramo mi biti voditeljice.

Poslije te probe otisle smo u park malo poćakulat.Dok smo ćakulale ja i flegma,yelica(maja)nas je fotkala pa evo vam slika:
ova sva u crnom je flegma a ova do nje sa kovrcavom kosom sam ja(romex)




i tako vam je to u petak imam prijamni za zubotehnicara a u cetvrtak su upisi......
ja se nadam da cu proc....

ae vidimo se, POZDRAV SVIMA!!!!!!

_romex_