°×¤ DvIjE BuDaLe ¤×°

subota, 20.05.2006.

stravaaaaaaaaaa

u cetvrtak mi je bilo ful strava,,nismo imali skolu.Morala sam igrat rukomet protiv sedmasica,nas par osmasica protiv njih.I naravno izgubile smo ali ipak jedan gol je profesor krivo sudio.Posle sam isla na vjeric dobili smo hrpu toga za naucit.Ako ne naucimo necemo se moc krizmat a u petak nas ispituje biskup.JOJ!!!!! Posle engleskog sam isla kod HILDE..Jebote cura je STRAAAAAVAAAAA........TAmo smo se ja ,,kristina i hilda sprdale, pricale o svakakvim temama ubiti bilo je i smijehanut i žalosti blabla .U 23 i 10 sam krenula doma usrala sam se skoro kod pruge..Trcala sam sve do crkve i tamo su bile Nina I ATina pa sam malo s njima pricala i onda isla doma na spavanac.



Veliki pozdrav svima!!!!!!!!!!!mahwave

i jedna druga slikica za svih!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


i jedna za flegmu:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

_ROMEX_