°×¤ DvIjE BuDaLe ¤×°

četvrtak, 04.05.2006.

stanite malo....

ovako:
pliiiz dosta pljuvanja muđusobnog na blogu
stvarno ne kuzim sta ti to treba znacit: kao ja necu bit metalka..
nema veze
DOP- pusti nezna on sa je metal
kome smeta nek ga ne slusa samo ne kuzim sta tu mos imat nesto
protiv .. boze moj..
zA SVIH::
ne kuzim o cemu vi pricate da cu se je mjenjat .
dobro si rekla ne ovisim ja o nikome...
ali kuzis pun kurac ljudi mi sere na isti nacin ko i hugo..

ove pocele srat da nam ne pripadaju ?????? ma koji kurac???
sta je svim ljudima..
mislim ako su vam cajke bolje od metala ...neam komentara
ko voli nek izvoli....

sta tebi to tolko smeta????

svako ima svoj stav i misljenje

e matea : mislila sam da ces se nes pocet ljutit nea veze.. pozzz

_flegma_ puknucu

e hugo nemoj nes shvatit krivo