Kaos u glavi

četvrtak , 14.01.2016.

Ponekad se pitam koliko su zapravo sretni ljudi koji izgledaju sretno? Jesu li stvarno sretni ili se samo pretvaraju? Ja nisam sretna a izgledam sretno. Da li je tako sa svima? Mogu li ljudi biti zaista sretni bez imalo tuge u svojoj dusi? Totalno sam zbunjena danas..
Ne razumijem nista..imam sve u zivotu sta mi je potrebno..krov nad glavom, hranu, novac, odjecu, decka koji me voli, prijatelje koji me obozavaju i podrzavaju, roditelje koji bi sve ucinili za mene..a OPET. Nesto fali..nisam sretna..u dubini svoje duse osjecam ogromnu prazninu. A najveci problem je u tome sto ne mogu otkriti zasto je do toga doslo..
Gdje da nadjem pomoc? Kome da se obratim? Tko ce mi pomoci ako ni ja sama sebi ne mogu?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.