utorak, 01.04.2008.

*…grad moga djetinjstva i prve mladosti, gdje me nije bilo toliko godina, a gdje mi se pričinilo sve opet tako poznatim, a opet toliko stranim, kao da sam negdje davno već umrla i opet oživjela…*

Image Hosted by ImageShack.us


Tako sam daleko…
Predaleko da bih uopće ugledala obrise, sjenu…

Image Hosted by ImageShack.us


Poznajete li osjećaj kada bi voljeli biti negdje, a ne možete?
Poznajete li osjećaj kada mislite da bi se negdje drugdje osjećali bolje, drugačije, ispunjenije?

Tako mi nedostaje to mjesto što ga jedna rijeka dijeli, a mostovi ga spajaju u jednu cjelinu, to mjesto nadahnuća i mira, mjesto hladno od zime ali u kojem ti srce gori od topline.

Image Hosted by ImageShack.us


Grad brežuljaka i nizina, šetnica i parkova…

Želim se vratiti.

Želim osjećati onu čistinu u sebi gledajući zrake mojih uspomena iz sretnog djetinjstva. Želim sve opet proživjeti, na trenutak se osloboditi.
Želim vidjeti svoja poznata lica, razgovarati s njima.
Želim se šetati preko mostova, ležati na livadi i promatrati oblake. Želim nacrtati taj osjećaj, taj jedini trenutak kada ti sve para savršeno.

Image Hosted by ImageShack.us


Ljudi mi kažu da izgledam sretno kada sam tamo ili da iskra u mojim očima zasja, da se moje usne u osmijeh razvuku kada pričam o tome…
Onda me pustite tamo…pustite me da odem…i ostanem.
Da mogu učinila bih to odmah. Bez razmišljanja.

Jer previše me veže, previše mislima bježim u te krajeve moje prošlosti. I nitko mi to ne može zabraniti i nitko me neće spriječiti da tamo pobjegnem. Tamo ću pronaći svoj mir…sigurna sam.

*…grad moga djetinjstva i prve mladosti, gdje me nije bilo toliko godina, a gdje mi se pričinilo sve opet tako poznatim, a opet toliko stranim, kao da sam negdje davno već umrla i opet oživjela…*

Image Hosted by ImageShack.us


17:38 | Komentari 9 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>