utorak, 23.08.2011.

Zašto neke stvari nikad ne možemo isplanirati?
Htjela bih da mogu napisati plan i slijediti ga, slijepo. Možda sa kojim iznenađenjem usput. Malim. Ugodnim. Ne bi bilo razočaranja, dobro, možda malo, ne bi bilo ničeg neugodnog. Dobro, tko ne riskira taj ne profitira. Ja bih ipak sigurno i malo nego puno i riskantno. je li to zbog naglih promjena u mom životu? Mislim da nije... Život nikada nije nikoga čekao, niti će mene. prolaze minute, sati, proći će dani, godine. A uspomene? Tko zna, možda nikad ne odu...

- 00:34 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Ovaj je blog otvoren za izrazavanje mojih osjecaja i za vase komentiranje mog pisanja. Nisam nadarena. Jednostavno mi oko jedan ujutro dođe inspiracija i pocnem pisati. Obicno te misli zavrse u spremljenim porukama na mojem mobitelu. Jedan od razloga zasto je otvoren ovaj blog jest taj da nisam vise htjela dijeliti svoje osjecaje sa svojim "prijateljima" na Facebooku.

Da vidim koliko vas je...
Od 23.05.2011.


free website hit counter code