ponedjeljak, 07.11.2022.

Razvedena veš mašina

Tko je razveden razumjet će, tko nije produži.
I ništa s tim pričama znam ja kako ti je.
Ne, ne znaš.
Jutros dođe kum na kavu da mi izmjeri ormare za dječju sobu.
" Kumica a da mi ga malo podigneš?"bangbangbang
A ja u sto nesvjesti; brate mili sto godina si stariji od mene, kao prvo, kao drugo žena te doma čeka, dva sina koja da čuju bi se posramila što hodaš po crnoj zemlji i td i td da ne nabrajam dalje.
Skuham ja kavu aj prođem preko toga, pijuckamo kavu, eto ga opet "kumica jel kod tebe sušno razdoblje; jel itko servis napravio skoro?"
Ma koji k....šta sam ja, perilica rublja pa me treba servisirat?eek:eek
E kad smo došli do plaćanja pa kum reče platit ćeš u naturi, tad sam vidjela pomrčinu sunca i mjeseca nonono
Kako god bio kvalitetan ormar iz ikee vjerojatno me na blagajni nitko neće pitat trebam li servis moje privatne veš mašine.

- 20:34 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2022  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2022 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi