SJEČANJE NA JEDNU PLAVU,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" />
SJEČANJE NA JEDNU PLAVU,blog.dnevnik.hr/somla" />

Slika hostovana na Fotorola.com

"ostavite mi sliku, na mojoj ploči"

AGONIJA

ponedjeljak, 11.12.2006.


SJEČANJE NA JEDNU PLAVU

Imala je kosu plavu
i oči smeđe boje,
al' šta mi sad to vrijedi,
kad nisam znao što joj je...

Bila je jedinstvena,
al' bila je narkomanka,
kada sam shvatio što joj je
ona je umrla......

Prekomjerna doza,
jedan običan fix
i ona je umrla......

Sviće još jedan dan,
al' bez tebe draga moja
on je tu,
tužan i umoran....

Sada sam lutam,
ulicama moga grada,
opijen od vina,
od vina i jada......

Prekomjerna doza,
jedan običan fix
i ona je umrla......


- 19:54 - Hvala na komentaru (5) -


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Smart Spin Storage