AGONIJA,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" />
AGONIJA,blog.dnevnik.hr/somla" />

Slika hostovana na Fotorola.com

"ostavite mi sliku, na mojoj ploči"

AGONIJA

nedjelja, 10.12.2006.


AGONIJA

Slika hostovana na Fotorola.com
U trenutku agonije moje, došli su po svoje
od gore anđeo iz crne zemlje đavo,
da vide ko će me pod svoje
dal' sam proklet il sam ipak dobrotu davo'.

Tad raspore utrobu moju i izvade dušu moju
i vidim prvi put kako ona izgleda
iz nje izvukoše uspomene moje
i moje srce ko' kocku leda.

Naglo se vratim iz tunela dugog
otvorim oči i ugledam ljudska tijela
umorni se kapci zatim lagano spuštaju
nevidjeh više ni đavla ni anđela.......


- 18:36 - Hvala na komentaru (2) -


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Smart Spin Storage