NAJLJEPŠA SI,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" />
NAJLJEPŠA SI,blog.dnevnik.hr/somla" />

Slika hostovana na Fotorola.com

"ostavite mi sliku, na mojoj ploči"

AGONIJA

petak, 08.12.2006.


NAJLJEPŠA SI

Kada slike počnu letit maštom,
oko mene hrpa albuma,
tad ja jednu vidim najdražu.

Uočim je kao, zid stanem,
pa se okači o srce moje,
tad pogledam tvoj lik u okviru.

Najljepša si od sviju ženan
najljepša poput plavog mora
daj da plovim srcem po njemu.

Da u njemu tiho tonem
u poljupcima plavog vala,
daj da potonem dušom u njemu
i da se izgubim u moru tvom.......

- 18:26 - Hvala na komentaru (1) -


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Smart Spin Storage