sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

subota, 15.04.2006.

ahhh,...

evo u zadnje vrijeme,..moje srce pati za jednim mobitelom,... a mogu reci i mobitelima,.. imam ih jedno tri ,.. ali sve jedno težim za promjenom,,... tako su lijepi i profinjeni,.. mogla bih reći da bih se prodala za njih,.. narvno šalim se ,.. ali tako se kaže :( pa evo to je nova kolekcija Nokiinih mobitela ,.. a to je poznata L'amour kolekcija. Dizajn je takav da bude primjećen, ta tri prekrasno izrađena umjetnička djela su ukrašena bogatim kožnim inspiriranim detaljima, brušenim metalnim motivima i nadopunjeni vrhunski inovatorskim izgledom. ahh sta reci takav mob si možeš samo poželjeti ;9 ali kako sam ja luckasta možda si kupim novi mob ;) hehe
evo ovaj mi se najviše sviđa ;)
Nokia NOKIA 7370-3249,49 kn
Šarmantno zaigran (Uglađen, stilski i elegantan, telefon Nokia 7370 donosi visoku klasu u mobinu tehnologiju. )
Image Hosted by ImageShack.us
Igrajte se zakretnim dizajnom. Kožom inspirirani detalji i brušene metalne površine. Budite inspirirani sjajom njegovog 5 x 5 cm, QVGA zaslona u 262144 boja. Uključite 1,3 megapikselski fotoaparat s 8x digitalnim zoomom preko posebne tipke. Budite kreativni uz pomoć posebnih crno-bijelih efekata u kameri. Uživajte u video melodijama zvona i ugrađenim 3D stereo zvučnicima. Budite u toku s najnovijim trendovima u mobilnom XHTML surfanju uz velike brzine prijenosa.
a ni ovaj nije za baciti ;) također mi se sviđa ali ovaj prije mi je favorit ;))
Nokia NOKIA 7360-2036,99kn
Spoj tehnologije i ljepote

Image Hosted by ImageShack.us
Suvremeni izgled i nadmoćan modni dizajn. Bogati, kožom inspirirani materijali i elegantno brušeni metal i staklene površine. Nokijina dokazana tehnologija za bogato iskustvo korisnika. Prekrasan zaslon u 65536 boja. xHTML mobilno surfanje pri velikim brzinama prijenosa. Prekrasne slike s ugrađenim VGA fotoaparatom i video snimačem.

i evo svih Image Hosted by ImageShack.us tj, oni prijašnji + 7380 koji košta 4999,99 kn;)

eto to bi bilo sve od mene ;9 i tako uživajte mi i SREATAN USKRS UNAPRIJED ;)

- 19:37 - Komentari (28) - Isprintaj - #