sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

četvrtak, 16.02.2006.

četvrtak,..

moj najdraži dan!! jer znam da je sutra petak a petak označava kraj radnog tjedna ;) upravo sam večerala i zamalo sam se ugušila sa jednom lignjicom, mislim da nije pročao nijedan obrok a da se nisam gušila.sada papam sladoled (bskvit- lješnjak/čokolada) od toga se nemogu ugušiti jer se topi pa nemam brige. Psihički se pripremam na pisanje lektire, jer to odgađam već jedno 2 mjeseca.
ove dane su se održavala gradska natjecanja iz matematike, fizike, hrvatskog i geografije. ove godine nisam nigdje sudjelovala jer sam za vrijeme prijava bila bolesna ali inače mislim da bih se prijavila iz fizike.
ali zato me moje prijateljice nisu razočarele jer su se one natjecale.
jedna je došla 3 a za drugu još neznam jer test još nije ispravljen.
nadam se najboljem jer znam da j ezagrižena za to pa ne bih željela da se razočara.
i tako,..
Moje prijateljice, naravno skupa samnom, organiziramo ponovno okupljanje 8c razreda, tj. društva iz osnovne,tj. našeg razreda. Ne znam da li ce nam to uspjeti , iskreno nadam se ;)
i zato ovom prigodom sve članove mog bivšeg razreda molim na odaziv jer mislim da bi zbilja bilo lijepo da se opet svi sastanemo, kao sto prije nismo ;) pozdrav svima i uživajte u prelijepim kišnim danima ;)

- 21:01 - Komentari (8) - Isprintaj - #