sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

srijeda, 25.01.2006.

i to je prošlo!!!

ljudi preživejela sam!!! cak i nije tako boljelo kao sto sam mislila da hoće!! brižna ja, ona doktorica me pokrala. tj. uzela mi je tri epruvete krvi!!! nisam gledala sta izvodi i mislila sam na nešto lijepo, i tako je i to prošlo.sutra cu dobiti nalaz pa vam javim sto mi je.
ah,.. moram priznati da mi ova bolest počinje ići na živce.

danas su me posjetili Anett i Goran. kako sam se samo prepala kad sam ih vidjela. pojma nemam zašto jednostavno sam se preplašila i začuđeno sam ih gledala. a brižni oni. i pitali su me klasična pitanja kao kako sam i kad se vračam u školu. što ni ja sama neznam , a i kako bih kada ni moja doktorica također neznam.

neznam sta bih više pisala već sam sama sebi dosadna sa tim spikama o bolesti.
nista pozdravljam vas. ;)

- 20:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #