sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

petak, 20.01.2006.

koliko ste/ smo odgovorni?

upravo sam napisala post i onda se nešto poremetilo i sve mi izbrisalo,.. užas
nista morat cu isponova sto mi drugo preostaje.
prvo - ja mislim da sam ja odgovorna, a ako vi mislite suprotno probajte me razuvjeriti ;)
a koliko ste vi odgovorni?? daji samo napišite,....don't be asham

uglavnom,.. mnogi od vas su neodgovorni ne ne drže se dogovora sto je ajako iritirajuće. mogu nabrojiti mnoge prijatelje s kojima sam se posvađala oko toga, a i neke s kojima sam još uviejek u svađi.
za emene se podrazumijeva da kada se nešto dogovorimo tata i tada da to tako i bude, a ne da kada nazovem cujem rijeci isprike a sorry ali zvala me dotićna frendica i hitno me mora vidjeti?? hellou
gle, ako smo se mi za danas dogovorile sutra idi s njom. jer tebi je dobro dok se tebi ne krši raspored dana, i ne misliš na druge, daj uozbilji se malo!!
a meli govore da sam neozbiljna i djetinjasta!!
daj molim te ja barem stojim iza svojih rijeći i ne lažem kao neki koje isto tako nećemo spominjati.neka se sami prepoznaju.
a da a kada se napokon dogovorite za tu glupu kavu ili sta god, da ne kažem nesto drugo onda se ispričavaju do besvjesti i naravno im je žao ali opet ponove svoju gršku ijako su mi obečali da neće. ma užas!!!
ali ipak poznajem 3 osobe na koje mogu racunati 24h. ajde barem nešto. ;) ok, nisu ni oni savršeni, pa nemogu stići na sve i ponekad se desi da ne ide po planu ali oni barem jave na vrijeme pa se mogu prešaltat i napraviti novi plan dana. i to mogu razumjeti, ali ako netko ponavlaj istu grešku over and over again to nemogu razumjeti!!!!
za odgovornost mogu i povezati i to koliko vam je stalo do nekoga. ako vam je stalo do nekoga svim snagama cete se truditi da uspijete i da ga ne razočarate.
mogu vam dati jedan malecki primjer dogovaranja sa frendom ovog ljeta. naime dogovorili smo se da cemo tog dana izaci i razmijeniti događaje, a i ostale sitnice jer se dugo nismo vidjeli. kako je on radio dogovor je pao da me on nazove kada završi raditi. ja sam umeđuvremenu otišla spavati. i ono usred noć i sana probudio me zvuk mobilnog telefona. bilo je 3 izjutra. ja sam ispred tvoje kuće ideš vani ili spava bilo je pitanje. kako je bio to dogovor, a meni je jako stalo do toga a i da ga vidim nakon toliko vremena rekla sam pricekaj da se presvučem jer sam u piđami. i tako usred noći išli smo napraviti đir ko neki luđaci. znam da mu je bilo drago sto nisam ostala spavati u krevetu i malko se žrtvovala,.. ;) ali znam da bi isto tako razumio i da ejesam jer ipak koja još budala to radi.
nije da se hvalim ali neznam nikoga. zato ako ste i vi to radili slobodno napišite ;)

a malo žrtvovanja za svoje prijatelje neće vam škoditi. ;)

- 22:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #