sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

utorak, 17.01.2006.

zašto!??

zar to ne bi trebalo biti nešto lijepo?
zašto se ja uvijek moram patiti, i nikad ne uživati? a toliko se trudim, ulažem energije, ljubavi, pažnje, ulažem sve moguće resurse. a sto dobivam tako reć nista??
a kada pogledam oko sebe. drugi toliko malo pružaju a puno dobivaju, i sretni su. je li moguće da ja previše tražim ili mi se samo cini da malo dobivam??
neznam, ali jedno zasigurno mogu reci. to da mi nije lako.
i nekako sama sebi posatajem cudna. i nerazumijem svoje osjecaje.
najgore je kada nemožete sami sebe odgonetnuti. a sto je još najgore neznate drugima reci kako da vam pomognu. e pa tako
nije mi lako ali se borim.
a i sada sam još i bolesna pa, i to pogoršava moju situaciju.
možda bi bilo najbolje da sve ostavim da se malo smiri, možda sve dođe na svoje.
hope so
pozdrav svima

e da imam i još jednu malu željicu. onako za budućnost!!
želim da se ja i moja draga sestrićna pomirimo i jako mi je žao što smo se tako full posvađale.
pusa Mii

melita

- 19:31 - Komentari (3) - Isprintaj - #