sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

petak, 13.01.2006.

još uvijek u Zagrebu,..

myspace


a još uvijek sam u zagrabu i poludjet cu!! jucer sam se posvađala sa sestričnom oko nekih hlača i sada više ne pročamo. a ma baš super. no možda mi i godi to malo. sada sam sama doma i uživam gladajući televiziju, čitajući blogove i naravno izležavam se po svim mogućim krevetima i foteljama. malo kuliram jer ipak sam cijelo jutra, tj. posljepodne provelau šopingu.
tako iscrpljujuće,..
mame su nam u kazalištu, što znaći da cu još dugo biti sama i uživati u miru. ahh
ok moglo bi se reci da mi ništa ne fali, ali ipak mi fali jebiga, ljudsko srce nikad zadovoljno nije.
;) a nista danas je petak i svi uživate.
dobar provod i nemojte se previše opiti.
pozdrav mojoj prijateljici Anettici koja se nedavno vratila iz Vojvodine i koju nisam uspjela vidjeti prije nego sto sam otišla u Zagreb.kissich


pozdrav svima ,..
seee you

myspace

- 21:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #