sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

utorak, 10.01.2006.

myspace
evo nakon dugo vremana.
trenutno sam u zagrabu i trenutno se još razbuđujem jer smo ja i sestricna jucer cim sam stigla u zagrab isle u Cine-star gledati film "Sto je muškarac bez brkova?" Moram reci da je film pre mrak. Ma ja i ona smo umirqala od smijeha. ;)
Nije cak ni tako hladno. Ful me je preplašila ali bezpotrebno.
Danas cemo valjda ici na klizanje i malo čemo prošvrljati po trgovinama.
a neznam.neznma baš koliko cu uživati jer nisam odradila ono što sam trebala, a to bi bilo naucila eng.
a ma,...
Sve najbolje u novoj 2006 god.
sorry sto tek sada čestotam ali komp mi je na popravku, i kako znam uspijeli su mi sve spasiti (sve sto je bilo u njemu)
nista to je to sve vas lijepo pozdravljam.
;)

- 12:51 - Komentari (5) - Isprintaj - #