sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

ponedjeljak, 12.12.2005.

užas!!

www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws


ahhh ovaj dan me doslovno oduševio!! nije moglo biti bolje stvarno!! ujutro sam se morala rano ustati kao bih isla na tjelasni, stigavši doma primila sam se glupe sociologije jer moram ispraviti komad!! to sam malo ucila dok inam zaspala.
i super sretna krenula u školu po najdražoj kiši!!!
nulti sat u školi me dočekala 1 iz fizike ir sam nešto krivo zbrojila pa mi je ostatak zadatka bio pogrešan.
sljedeči sat smo imali pov. koju sam naucila i bila se spremna javiti ali naravno moja presjvetla hrabrost eje negdje zbrisala tako se ni toga nisam rješila.
engleski sam dobila 1 i vokabulara a i onda me meni najdraža profesorica prozvala na sta sam ja erekla da nisam aspremna a ova je počela živčaniti da sta nisam spremna kraj je 12 mj. a ja nisam spremna onda eje nešto furala da cu imati jedan ma krasno.
poslije marende uslijedio je hrvatski iz pisemenog na kojem mi je pokupila tonu šalabahtera dobila sam -2 ali mi je upisala i još jednu 1 jer je to bila prava ocjena naime zapravo je cijeli razred dobio 1
onda eme još prozvala da joj recitiram agovanje, koje naravno nisam naucila i tako sam zaradila još jedan komad!!
i nakraju logika bila sam 100% uvjerena da cu dobiti 5 ali ne zašto kad bih ja mogla izostaviti glupe zagrade i rjecicu ako, i naravno onda sam to išla popravljat i žaliti se prori. na sta mi je on rekoa da tih zagrada nije bilo , a ni ako i rekao mi da sam to sada napisala. i skužio me užas!! nista mi nije dao zbog toga nego mi je cak rekao da mogu odg za 5 ako budem željela ali kako mi se danas ćini nece ici!!
i tako to je bio moj najljepši dan u proteklih 12 god mog školovanja!! tolike jedinice nisam nikad skupila u jednom danu!!

samo se vi divite mom umiječi begam ja uciti sada sve to moram posipravljat :( to je još najgore!!!
valjda je drugima bilo bolje pozdrav i kisss ;) mellly

- 20:52 - Komentari (6) - Isprintaj - #