sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

utorak, 22.11.2005.

malo bolje!!!

danas sam malo bolje naravno zbg uspjeha u školi! to mi je napunilo baterije i sada sam spremna ra nove podhvate!!!!
Nežeim da mislite da sam odustala od "onog" decka jer se tu nije imalo od cega odustati kada ništa nije ni postojalo. Sve je to bila jedna mala vizija u mojoj zbrkanoj glavici!!!
Lulica me opet sje,... jer se ne javlja a za danas smo se dog. za coffe poslije nastave. jer se dugo nismo vidjele!!! nemogu vjerovati da postoje tako neodgovorne osobe!!
sorry luli sto sam to napisala ali ja mislim da ti jako dobro znaš koliko mi je važno to, tako da mogu planirati ostatak dana!!! ajde kisss

pusa i vama drugima koji citate ove zbrkane postove.
e da i HVALA na komentarima!!!
kisss
meLiii

- 19:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #