sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

ponedjeljak, 21.11.2005.

totalno jadno!!

toliko sam se trudila, a nakraju loš uspjeh. naravno da to neću pripisati sebi, ovaj put s razlogom jer naime dogodila se nepravda i ja sam dobla duplo teži ispit i naravno nisam potpuno odgovorila na svako pitanje nego poovično i naravno dobila sam groznu ocjenu!! a da bi stvar bila još gora poslije me je i ispitivala i dobla sam isto lošu ocjenu jer kao kako to ja odgovaram!!?? to mi je riba isfurala , nisam nabiflala definicije nego sam joj onak pičala i onda mi je odmah išla nešto prigovarat baš mi je digla živce ,.. fffff

i sada kada su me zvali moji dragi prijatelji Mc-zmajček i saša nisam mogla s njima đir jer moram učiti pov. i tako stalno nešto učim poludjet ću!!!!!
previše je toga!!!
fuj bljak škola !! :(
ništa pozdrav kisss svima
-->_mala_plava_u_mukama_!!!!_<--

- 19:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #