sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

srijeda, 16.11.2005.

užas!!

pravi užas tj, katastrofa!!
naravno danas je bilo svašta u školi!! ispitivanja, i pismeni!!
jedno i drugo prošlo je katastrofalno!! na pismenom iz sociologije pojma nisam imala jer naravno bilj. nisam ni otvorila jer sam ucila psihologiju pa sam se na ispitu morala snalaziti sa svojom maštom. a to je izgledalo svakako kao i ocjena koju cu dobiti, bolje da o tome i ne razmišljam!!
naravno na usmnom se nisam iskazala. moje brižno znanje se zamrznulo u trenutku kada mi je profica postavila pitanje. skamenila sam se i postala bez teksta i rekla da neželim odg. ipak prisilila me i izvukla iz mene nešto tek toliko da me ocijeni!!
uglavnom užas!!sada cu morati ispravljati i jedno i drugo naravno nisam zadovoljna sa tim dojčicama i trojčicama!!! hellllou iz tih predmeta moram imati barem 4!!!
ništa sljedeći tjedan je pismeni iz psiho. i bolje mi je da perfektno naucim i dobijem najmanje 4 tj. da dobijem 5.
i tako dok mene brinu škoiski problemi druge muce drugi,... i tako svi smo u nekim preblemima i svima su tuđi problemi suvišni!! heheh
ajde pozdzav svima kisss

i budite mi DOBRI, LIJEPI I PAMETNI!!!
CMOK ;)

- 23:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #