sometimes_ANGEL_sometimes_DEVIL

nedjelja, 01.05.2005.

Sretan vam PRAZNIK RADA!!

pa nemogu reći da sam danas ljenćarila!!!ali nisam se ono ni potrgaa d posla.i to je ok. pa ipak je danas preznik rada.
oko 18 h išla sam na puntu. i može se reci da sem skoro sve vidjela. cak sam vidjela i Dejana (mesar) s kojim sam radila oo ljeto. lik je spaljen :)
bila sam sa anetticom i onim njenim ljevim prijateljicama. i tako!!!


moram se požaiti da mi je u zadnje rijeme jako "LOŠE" ! stalno sam vani, rolam se i zabavljam !!! vec prije sam vas željela obavjestiti da se u ROVINJU OTVORIO SKATE PARK I DA JE TAMO PREUDO, I DA BITE MOGLI KOJI PUTA PROĆI!!!!

--->A COVJEKU KOJI ME DANAS ZVAO NA CHAT PORUCUJEM NEKA SE JAVI!!!
--->i još jednom da me dodje posjetiti ili da bar odemo đir!!!
---> LUANA JAVI SE !!!!!
S TOBOM SE NISAM VEĆ METAR CULA NI VIDJELA!!

- 21:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #