ODLAZIM IZ OVOG GRADA..........



Hm.......za one koji ne znaju,ja sam iz Zagreba.......ali.....selim se u Rijeku.......nije to nešto loše..... Rijeka je predivan grad....i imam neke frendove tamo......ali nije to to.....nisam tužna...dolazit ću ovdje.....al...treba se naviknut........ novi grad....novi ljudi.... nova kuća....nova škola...... hm....... yeah...... neću više pisat na ovom blogu....... OVO JE MOJ ZADNJI POST....... ako ikad napravim novi blog,određeni ljudi(blogeri) bit će obavješteni....... heh....... jučer sam se vratila iz Rijeke,i u subotu opet idem,ali onda i ostajem...... IMA KOGA IZ RIJEKE??????? hehehe....... u ova dva dana moram obić 50 ljudi........ neću stić....... koma...... i neću se pozdravit sa svima...al nema veze....... :(:(:(:(:( ili ima.....:(:(:( ...fuj...prehladila sam se.......oh...joj.... u redu je...... idući vikend imam goste u Rijeci.... ja si još stan nisam uredila već goste imam......tj. jednu gošću..........he he........ljubek...šaljem puseke......... heeeeeee......... dosadno je ovo....više neznam šta da pišem........ eh,da...ono što niste znali o meni....... ko' pročita,pročita,jebiga........... it's not bad be a bi..... hm....... ko' skuži,skuži......... aj,pa niste vi tak glupi,jel?! hvala......molim......... i za kraj.... par pjesmica......... i jedna slikica.........
POZDRAV OD ANGIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kisskisskisskisswave


prejeebena pjesma......i još bolji spot...........hm.............t.A.T.u is the best.................





ovo obavezno pogledajte!!!!! Hvala








This song is just for me...........




ispričavam se zbog ovih pjesmica.........















razumijete makedonski?????



hm.............PUSA SVIMA.................grlim..........ljubim......................





Image Hosted by ImageShack.us


mah-mah........................kisswavewave















30.08.2007. | 13:12 |
3pljuni... | ..pa prilipi.. | * | ^


HMM....................HM..................??!!!!!!



Eto,ljudovi!!!!!!! Ja ću mijenjat blog.....neću ostavljat tu adresu.......... javit ću se nekima,meni dražim osobama s bloga...........wink Ah...puklo me nešto........... hm........ ali to još neće bit neko vrijeme,pa se vi i dalje možete slobodno javljat na ovaj blog............ RODILA MI SE NEĆAKINJA.............. 01.08.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Predivna mala curica,ista mama......... heh...... jooooj.... da vidite to malo biće..... glava joj je manja od mog dlana......... a njezin dlan je ko' pol mog palca......... preslatko biće............. frendica mi je napravila sranje neki dan............ ma,mislim........... bila sam i ja u tome.......... ali ideja nije bila moja........ ne prebacujem svu krivnju na nju,ali većinu da......... jer je stvarno pretjerala....... i kaj je najgore....... ne želi to sve prekinut......... i kad sam ja ljudima htjela,tj.kad sam im rekla istinu onda se ona naljutila na mene............ halooo?? imam i ja malo ponosa........... uglavnom... nebi ni nastala takva strka da mi naj frendica nije počela srat u vezi toga..... a onda su mi i starci saznali........ stari to sve shvaća ko' zajebanciju....... ali stara je rekla da ju ne želi nikad više vidjet........ i onda ja još idem izvlačit njen šupak da nebi njena stara saznala.............. živi žasu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!puknucu
Ah............ i to je život!!!!!!!!!!!!!!!!headbangheadbang


Pogrešili ste, pogrešan broj

niko ko se tako zove ne živi više tu

Ne tražite ga, ne poznajem ga

otkud vam ta ideja da sam plakala

Spustite, prekinite

možda me sada pozove


Ne tražite mesec u zoru

jer tu ne spada

ne tražite mene kraj njega

ni sad ni nikada

Ne budite me, zar nemate sat

i tako već mesec dana nisam spavala

Ne tražite ga, ne poznajem ga

otkud vam ta ideja da sam plakala

spustite, prekinite

možda me sada pozove


JOOOOOOOOOJJJJJ,komma!!!!!!!!!!!!!! Shvatila sam da se ne mogu zaljubit..............mislim............ma........zapravo,bolje da vam ni ne objašnjavam...........tko će mene shvatiti?! nono

Nije krivo vrijeme,ni glava što razum gubi,
krive su njegove usne,kriv je onaj koji me ljubi........

Prvo dolazi simpatija................pa strast.........i osjetim tu strast,više nego išta u životu...........i onda kad treba steći ono povjerenje,nema me............. nemogu se zaljubit............mogu željet.........mogu voljet............ali ne i drhtat...........ne osjetit leptiriće......... nema sjaja u očima u njegovoj blizini..........i nadam se svaki dan da ću baš taj počet letit zbog njega..... i što se više nadam,tim je sve gore.......... i onda se samo razočaram...........headbang hm...........ma..........nije ni vrijedno...... stalo mi je do njega..........i lijepo mije u njegovoj blizini,ali nešto me sputava...........no
PUSA SVIMA.........................................................................kiss
eto....jedna za mene.........................


...........grlim....ljubim..........kissmahmahwave


06.08.2007. | 23:12 |
29pljuni... | ..pa prilipi.. | * | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



vidi bljuvotine...


Opis bloga


bla....bla....


L_i_N_k_!_C_h_!


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Becky
Pinky
Emily
Petrica
Kornelija
Teich
Kraljica
moja narkomanka



TIME OF MY LIFE


I WILL ALWAYS LOVE YOU