solin

17.07.2006., ponedjeljak


Vicevi
Vidim ja da kod blogera najviše i najbolje
prolaze vicevi..Pa evo ih još...
1. SARDINE
Prodavao trgovački putnik Jakša riblje konzerve u Bosni. Demonstrira on zdravu bračku hranu, pa pred Mujom i Hasom otvori jednu kutiju sardina. Gledaju oni, čude se, pa Haso zapita:
-Kako su sardine mogle ući tako velike, kad je kutija bila zatvorena?



2. RADNICI
U jednoj tvornici direktor Frane ide kroz pogon i vidi radnika Juru kako sjedi, a do njega radnik Zdenko, pa pita:
-Što radiš, Jure?
-A ništa!-iskreno će Jure.
-A ti Zdenko?-nastavi pitati direktor.
-Ja mu pomažem!-brzo odgovori Zdenko.


3. RIBIČ
Mate je svom društvu dosadio stalnim hvalisavim pričama o ribolovu. Kad bi pokazivao koliku je ribu ulovio, raširene ruke nisu mu bile dovoljne da predoči veličinu ribe koju je navodno ulovio.
Dogovore se u društvu da mu sljedeći put vežu ruke ispod stola. I naprave tako. Vežu mu ruke pa ga izazivaju:
-Pokaži nam Mate kolika je bila riba što si je danas ulovio?
Mate nemoćan da raširi ruke, stisne zajedno šake, pa reče:
-Evo ovoliko joj je bilo svako oko!


4. POŠTENI DUG
Sreo Zoran Ivicu na rivi, pa mu se ljubazno obrati:
-Posudi mi tisuću eura, ljuta mi je potriba!?
-Puno mi je žao, ali nemam nego petsto eura!-kaže mu Ivica.
-Dobro, daj mi tih petsto, a petsto ćeš mi ostati dužan, ali molim te nemoj da dugo čekam!-odgovori Zoran.


5. ZUBOBOLJA
Vratio se mali Mirko iz zubara, koji mu je izvadio pokvareni zub. Pita ga mater:
-Dite moje, jel te još boli zub?
-Ne znam mama, ostavio sam ga kod zubara!-kaže joj Mirko.


6. PLAĆA
-Šefe, kolika će mi biti plaća?-pita Jerko svog novog poslodavca.
-U prvoj godini tristo eura, a do godine će bit više!-dobije odgovor.
-Dobro, onda ja gren doma, pa ću doć godine!-reče Jerko i ode doma.

7. KLOKAN
-Koja je razlika između klokana i Bračanina?
-!?
-Klokan svoj takujin uvijek nosi sa sobom.


- 19:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>