Cursors

ŠOKRE IZ IN DA HAUS

ŠOKRE IZ IN DA HAUS

20.02.2006., ponedjeljak

Zanimljivo

Klikni na sličicu


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 19:02 - Reci mi (2) - Printaj ak hoćeš - #

Johhy B. Goode

Danas se u našoj birtiji dogodilo sranje. Trojica (podaci poznati u redakciji) su porazbijala Johnny dole i gore. Razbili su pokere,sve štapove za bilijar, bilo je razbijenih boca,čaša,ma strašno.
Došla je policija,naravno da je kasnila,pa je trojka normalno otišla mado. Više informacija će biti sutra.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 00:19 - Reci mi (1) - Printaj ak hoćeš - #

18.02.2006., subota

Petak

Joj. Evo ljudi moji prošao je još jedan petak. I naravno bili smo u Johnny-u. Bio je BAVARIA party. Popili si mi par pivica,pa jos par,pa jos itd. Dugo se nismo tak napili. Nažalost je bio fajrunt oko 12 i 15,pa smo otišli po sendviče u Zapruđe. I tak je prošo još jedan petek. Danas neću ići nigdje jer mi se NEDA.

BOK

Image Hosted by ImageShack.us
- 18:25 - Reci mi (0) - Printaj ak hoćeš - #

13.02.2006., ponedjeljak

Valentinovo

Evo par porukica za zaljubljene

Da sam tihi povjetarac i da imam takvu moc, sletio bih na tvoj prozor da ti pozelim naljepsu laku noc.

Moja ljubav tebe trazi, ti si sreca i ljepota. Reci cu ti sve, al' bez lazi... ti si ljubav mog zivota!!!

Ja imam pravo da volim, ja imam pravo na srecu al na zivot bez tebe ne zelim, ne mogu i necu.

Trazo sam Boga da mi da cvijet dao mi je vrt. Trazio sam Boga da mi da stih, dao mi je pjesmu. Trazio sam Boga da mi da srecu, dao mi je tebe.

Cuvaj moju sliku, srce te moje moli, jer kopija te gleda, a orginal te voli.

Nek ti carobni veo divnih snova uljepsa noc kad u mekan krevet odlucis poc. Andjeli nek cuvaju nadjela mog, laku noc iz srca ti zelim svog.

Sinoc sam molio andjela da te cuva, ali andjeo se vratio i kazao: andjelo andjela ne cuva!

Od tvog osmjeha sunce se skriva, od tvog dodira vatra se topi, od tvog pogleda tama se pretvara u preljepi dan! Ma sto jos da pricam kad mi falis svaki dan.


- 23:03 - Reci mi (2) - Printaj ak hoćeš - #

12.02.2006., nedjelja

Evo još jedne sličice

Nemam pametnijeg posla,pa ću samo staviti još jednu slikicu.
Pozdrav

Image Hosted by ImageShack.us


- 18:04 - Reci mi (2) - Printaj ak hoćeš - #

SUBOTA

NAPOKON sam ja proveo subotu sa svojom ljubavi. Uspjela je nagovoriti svog oca da ostane vani do 2 ujutro. Bili smo u Dupinu i bilo je jebeno. Dugo se nisam tako zabavio. Sada mogu ići sretan spavati.
Ajde ljudi pozdrav,pa se vidimo.

P.S. JEDNA VEEEEEEEEEEEEEEEEEELIKA PUSA MOJOJ LJUBAVI MATEJI
Mateja Volim Te više od života

P.S. No.2 Evo još jedne sličice

Image Hosted by ImageShack.us
- 02:15 - Reci mi (5) - Printaj ak hoćeš - #

11.02.2006., subota

Petak

Evo prošo je još jedan petak. Malo smo si popili u johnny-u. Tam je bilo super,ali nam je uletila policija. Popisali par ljudi, mene nisu(he he) i pustili nas da dalje cugamo. Danas idem u Dupin sa curom i njezinim frendicama. ajd ljudi vidimo se.

P.S. Evo vam još jedna sličica


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 12:22 - Reci mi (4) - Printaj ak hoćeš - #

Još jedna sličica

Evo vam još par sličica.

To se zove ljubav.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 00:36 - Reci mi (2) - Printaj ak hoćeš - #

10.02.2006., petak

HELLO

Neznam sto da pišem,pa ću samo staviti još jednu sličicu namjenjenu mojoj ljubavi.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 17:49 - Reci mi (0) - Printaj ak hoćeš - #

07.02.2006., utorak

My LOVE

Ova sličica je namjenjena mojoj ljubavi. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 00:13 - Reci mi (3) - Printaj ak hoćeš - #

06.02.2006., ponedjeljak

HELLO!

Evo ljudi moji nemam kaj raditi,pa malo svrljam po netu i naletjeh na zanimljiv link.
Usporedbe cijena poziva i poruka svih triju naših operatera,pa kog zanima može ih pogledati na ovome linku http://i-url.com/ai8
- 19:49 - Reci mi (0) - Printaj ak hoćeš - #

04.02.2006., subota

JAO!!!!!

Ljudi moji pa je li to moguće. Naši PAKLENI iliti rukometaši su izgubili u polufinalu europskog prvenstva od Francuske 29:23. Ja gledo tekmu u Johnny-u.Bili su tam Matija(gazda),Mafko,Ilke,Kara,Matija(Drugi),neki klinci i ja. Totalno smo popizdili na francuskog golmana. Htjeli smo razbiti televizor. Popili si par pivica i pred kraj drugog poluvremena smo svi otišli mado jer nismo više mogli gledati tu moglo bi se reći blamažu svjetskih i olimpiskih prvaka. Al šta je tu je. Sutra igramo za 3.mjesto i nadam se da ćemo bolje igrati.
Eto ljudi za sada toliko od mene. Uživajte pa vam se javim kasnije.

- 16:12 - Reci mi (4) - Printaj ak hoćeš - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Koliko vas je posjetilo moju stranicu