< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Neshto o blogu...

Ovako ovo je blog prvenstveno o mom zivotu, pisem sta mi se cefne i kako sam raspolozena... O mojim drugaricama i drugovima,...
Oprostite mi ako filozofiram ponekad,... ali shta cu- takva sam...
Ovde ne moze niko da ocekuje neke iskrenosti i kukanja jer bash mi se ne daje sve u javnost... Zato ajde citajte i komentirajte...hahaha...

kisskisskiss

O meni,...

Ovako,.. Zovem se Ivana, idem u osmi razred i imam sestru Minu,... i 3 najbolje drugarice koje su mi nutHAJBOLJE... Pozzz za njihwave
Rodjena sam 28.05.1992. Vasha stvar hocete li mi chestitati b-day... Necu da se namecem...
Volim Biologiju i Matematiku,...Bash i nisam odushevljena uchenjem istorije, ali moze da prodje...Ja vishe volim stvari koje se lako povezuju...Jer tada ne uchim a znamdeaddeaddead...
Ne znam da li sam normalnabangali ok...Ali zato previshe pricham(PRIZNAJEM)zalivenzalivenzaliven...
Ovako opisujem sestru i drugarice(redni brojevi nisu merilo ljubavi,... samo da ne zaboravim hekoga, hehe)...


kissMina
IDEMO MALENA PO AZBUCHNOM!!! haha(jovana nemoj da se ugushish od smeha)
#1)Jovanasmijeh
#2)Milicathumbup
#3)Sofijanaughty
To bi bilo to...
cerekVESELA SAM!!!cerek
Image Hosted by ImageShack.us

.: Get one @ Icontic.com :.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 27.11.2006.

Kako zivot...?

E kako ste?!?
dugo nisam pisala... Skola ide dalje ko' i uvek...ja se nerviram i polako pravim plan kako da se ubijem...
SALA... jedva cekam proslavu Nove godine,..al necu prijemni i u drugu skolu,...sve tako prolece.
Ne znam kako cu prijemni iz srpskog da uradim... nemam blage, a povrh svega ocu u 9-tu...
Svaki dan ucim ili radim domaci,...idem u shkolu i vracam se,... dozivljavam razne stresove...
Uvece imam informatiku,... to je je jedina svetlija strana skole. Mada bi mogli da nam nabave net i da budem sve vreme na MSN-u...ko'sto sam sada.

E vidimo se.... nemam sta vise da pisem,...
KISSS...

| 14:26 | komentari: (22) |

nedjelja, 12.11.2006.

Eeeeeeeeeeee nije me bilo dugo...

Evo gledam postove novije na blogovima mojih prijatelja i svi josh i pishu, a ja nikako...
To valjda jer nisam mogla da koristim net, pa sam se navikla bez njega pa me mrzi da ga ukljucim,....
Bili su mnogi rodjendani na kojima sam se veoma lepo provela...(Micin, Rrradojkin i td...)Skola ide odlicno, i popravila sam matu...I dalje izlazimo napolje, i smrzavamo se, u poslednje vreme ne gladujem jer jedem lizalice... Vratim se kuci obavezno crvena i zamrzla.
Doshao nam je novi ucenik Mateja, ali ne zelim nishta o njemu da pishem poshto ne znam ima li problema nekih, bolestan li je ili oba.
Pocela sam da nosim pernicu u shkolu. Reshila sam da pocnem shto se toga tice da budem uredna. Uspevam... Forumi su me smorili. WITCH je bio nekada zanimljiv, ali poshto su neke budale doshle i unishtile ga... on je zatvoren.
Nemam nishta bitno da vam kazem...
KISSS

| 10:06 | komentari: (1) |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.