subota, 18.11.2006.

3 kile banane

Ugl. kaj je bitno, modem mi je riknul, sad sam ga složil....danas je rođendan mojega prijatelja sofija...isus ti majku kako bum pijan....suza onda kak smo se dogovorili, 1. stol je naš...u životu nema nikaj zanimljivoga, škola me još uvijek jebe....to bude još potrajalo malo, ma puno, ali lijepo sam mateu jučer zeznul, joj kad te se srčeko moje dočepa, krv bu curela, pucalo bude prije čižoba...neznam ni sam kaj bude već, ali dajbog da to ona zaboravi...ma nema veze...

- 15:52 - Don't just fade away ( 7 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

ponedjeljak, 06.11.2006.

jebeno

Evo danas me konačno počela pratiti sreća,nadam se da bu to tak i ostalo...danas prvi sat pisali smo test iz osnova elektrotehnike i ono 60-70% razreda je dobilo 1,ali hvala kurcu kaj imamo profesora iveka-legendu, i pišeom u petak ponovno. Onda računalstvo, 18 kulji yeahhh, i opet svi koji su dobili kulju pišu ponovno u pon-onaj drugi,a i ja sam dobil kulju tak da...aje pozdrav svima, mojim legendama iz razreda, sam crni ćita al ok, pozdravljam g. MRTVOZORNIKA...itd.

- 16:34 - Don't just fade away ( 7 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

srijeda, 01.11.2006.

656

jučer je bila noć vještica, iako svake godine neke gluposti radim, ove godine mi se nije dalo, jedino kaj smo decu rasplakali...inače nema opće nikaj zaniljivoga,aha čestitam matei i suzi(sa zakašnjenjem)noć vještica...

- 09:47 - Don't just fade away ( 10 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

                                                    Designed by: Nlo©