CROATIA IS GOING UNDER,ANARCHY IS COMING AS A THUNDER..CHAOS WILL BE ALL AROUND,AND PUNK'S GONNA BE THE MAIN SOUND!!

ponedjeljak, 16.07.2007.

večeras je moja draga poput zvijeri pijana..hihihi..

putujuca sniferina i gospodarica otputovahu tako u viroviticu i sisak...jer vole festifale i putovanje...što nema nikakve veze s tim da se na njima stalno napiju.A-a:)...u dobrom drustvu nasih drugova po pivi koji nas jakoo vole...uspjele se napit...khm....opet:))

koncert je bil preporucen svim ljubiteljima mene (šefice),amadeinim ljubiteljima (gospodarice)..ljubiteljima glazbe..grupi ljubiteljima...ljubiteljima pive...graha...ljubiteljima životinja, i ,običnim ljubiteljima..

Pravila korištenja:

* bacati samo čisto rublje na pozornicu
* suzdržati se od bacanja tenisica
* ne nositi vlastite žirafe (ni druge divlje životinje)
* ne padati po/oko/na pozornicu
* autograme potraživati u pauzama ili poslije velebnih nastupa svih divnih momaka
* pive slobodno kupovati (nama) u pauzama ili poslije ili prije ili za vrijeme svirke

krenimo ispočetka.uplatismo tako put za viroviticu.Obzirom da smo se javile među zadnjima, putovanje nije propalo.Bilo je nekog alkohola..daa...hmmm petak daklem..svirka je bila oke...s obzirom da smo pol bendova prespavale v šatoru od neke cure koja je salame djelila...i taman se probudile kad cujosmo motus..i naglo se digle..skidale se putem do tam...popile dve pive...spotaknule se isred toi-toja...i napokhon dosle medju gomilu ljudi i pocele skakat i pevat...joj joj skoro nogu strgala...kmeee kmeee...ugl.bilo veri najs...da mi nisu fotic ukrali na ANL bilo bi lepse jer bi sad imala gomilu perwerznih slikica..hihihi...jebga...
('dobro jutro')
nakon motusa...i nasih praznih casa.....dobile ideju da odemo na grah...hihihi...i opet do šatorčiča...opet zakrmile...i odjednom se culo...ta-daaam!!..."dok polako pogled moj..spusta se:)"...oh da da ajdolsi
(ofo nije s fuka..)...imala sam obecanu pesmu al kak se nisam skinula do kraja ocito zaboravise...tctctc...
posle smo josh cagale...i pile ostatke...blabla...bilo je josh oke bendofa...

efo bum prelazim na put u sisak kod gospodarice i ivoni slafila brzdej- (jerbo bi cjeli riport bil ko biblija) sledeci dan v pol 7 vjutro...kmeee...fino putem kukuruza...jabuka...nasle vlak...jeeej...do siska nam je trebalo pun kuratz al eto snadosmo se za prjevoz kak znamo i umijemo...hihihi...fino si spile vino,,dobile ostatke janjetine...i osle se same zabavljat u neko doba...nebum sad bash sfe pisala...al bilo je->"veceras je moja draga poput zvijeri pijana:)"...kašlj...BEZ ZIJEVANJA MOLIM:)

i onda se vratih popodne. I sad sam tu..

Hvala na pažnji..
do iduće velike avanture,
pozdrav od.. putujuće grupi sniferine (oke, da, priznajem, ovo je link na mene, =))

hihi...ofu pikcr sam nasla...zikki spafa ko krme na meni...hiihihii
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i onda bijahu komentari:






- 11:55 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>