nedjelja, 21.09.2008.


glitter-graphics.com


10:43 | Komentari (0) | Print | ^ |

subota, 20.09.2008.

snickersxx

hmmm... promjena adrese... zasto?... zato jer mi nije ugodno kad moje postove citaju osobe za koje ne zelim da ga citaju...


18:09 | Komentari (0) | Print | ^ |

ponedjeljak, 08.09.2008.

slika, ritam, osjećaj i riječ


20:47 | Komentari (0) | Print | ^ |

subota, 06.09.2008.

"nije vazno koliko smo puta udahnuli dah, vaznije je koliko smo puta ostali bez daha..."

a jao =))..
nisam znala da cu toliko zabrinut sve oko sebe svojim ponasanjem... jbg, niko nije savrsen, pa tako imam i ja svojih trenutaka... ovo ljeto bilo je za mene poprilicno.... neznam kako bi rekla... ugl... shvatila sam puno toga, i morala sam se suocit sa stvarima s kojima prije nisam morala, to mi je bio mali problem, ali evo izdrzala sam, tj jos izdrzavam... hmm... ko bi reko da ce na mene to toliko utjecat i da ce mi to bit tako tesko za shvatit i proc... imam osjecaj da me to samo jos vise oslabilo a ne ojacalo kao sto je trebalo prema onome "ono sto te ne ubije te ojaca"... neznam... ha vidjet cemo...
ugl, ok sam =)... jos uvijek ista stara natalijica koja dnevno jede 3 kg cokolade i koja je vjecno vesela i optimisticna i tako to... ali mislim da je vrijeme da shvatite da nisam savrsena i da nemogu uuuuuuvijek bit takva... nije da se zalim ali nije ni moj zivot savrsen i ne bi vjerovali postoje stari koje mogu i mene ponekad izivcirat i naljutit i rasplakat itd... =))
eto to je to...
a volim vas... ni starci se ne brinu toliko o meni =))...

ajme pa nisam napisala nista o koncertu... e pa bila sam jucer na halidu i samo da znate da vi koji niste isli niste nista propustili... koncert je zavrsio tako da je halid usred pjesme samo otisao s bine... bez ikakvog znaka da ne planira vise pjevat... bzvz... nije ni ljudi bilo bas... a sto je tice pjesama, par ih je pjevao po 3 puta, a pola njih nije ni jednom... al dobro... nema veze...


20:15 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.