forgive yourself

subota, 27.05.2006.

pay to play

Opet je subota i opet se nabiraju fucking oblaci, al oni crni, prokleti kisni... neda mi se paziti na pravopis i na dija-fuckin-kriticke znakove, jer sam preumorna za to... sve te glupe tablete koje moram piti, kaj mi nebu lose, kaj bum mogla disati, kao 'nemaju' nuspojave, al meni nije jasno zakaj se onda stalno osjecam ko da mi slon sedi na glavi....
a budale kakve mi imamo u skoli je stvarno tesko nadmasiti... neko je danas tokom desetminutne 'priredbe' il kaj je vec to trebalo biti, iz jednog razreda odnesel kuciste od kompa i skril ga u grmu pokraj skole... posle ga je teta cistacica nasla, mislim kuciste, al se ja jos nemrem nadiviti toj gluposti ljudskog uma....
ma, dobro.. idem pogledati dal mi je ko kaj javil za navecer, a ak nije, kaj je vrlo vjerojatno, da ja javim njima nek mi jave... i sad sam vec zgubljena al nea beda

27.05.2006. u 16:44 • 9 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 08.05.2006.

Just another sunny day

Opet je subota prošla u kiši, al nije bilo loše ko zadnji put. bar je počela kasnije padati pa smo stigli pojesti pizzu iz suncokreta na klupici u parku :) no, sušili smo se ipak ejr nas je ulovil onaj pljusak pri pokušaju da dojdemo do grada.. all zato postoji krov pred romantikom, u koji pericu nemreš natirati kaj ga neki pijani konj ne vidi.. pa smo vani čekali vladija koji se stepal kak pes jer mu se nije dalo uzimati kišobrana dok je išel. a jebiga. sad bi setrebala ići učiti jer pišem sociologiju danas, i trebalo bi se javiti geografiju, al mi se neeeeeeeeeeeeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :( :( al ipak, moram. dobro, bok..



Thak you


If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me.

Kind woman, I give you my all, Kind woman, nothing more.

Little drops of rain whisper of the pain, tears of loves lost in the days gone by.
My love is strong, with you there is no wrong,
together we shall go until we die. My, my, my.
An inspiration is what you are to me, inspiration, look... see.

And so today, my world it smiles, your hand in mine, we walk the miles,
Thanks to you it will be done, for you to me are the only one.
Happiness, no more to be said, happiness....I'm glad.
If the sun refused to shine, I would still be loving you
Mountains crumble to the sea, there will still be you and me.



neki budu znali razlog..


Drain you


One baby to another says -
I'm lucky to met you
I don't care what you think
Unless it is about me
It is now my duty to completely drain you
I travel through a tube
To end up in your affection

Chew your meat for you
Pass it back and forth
In a passionate kiss
From my mouth to yours
I like you

With eyes so dialated,
I've become your pupil
You've taught me everything
About a poison apple
The water is so yellow, I'm a healthy student
Indebted and so grateful -
Vacuum out the fluids

Chew your meat for you
Pass it back and forth
In a passionate kiss
From my mouth to yours
I like you
You (x5)

One baby to another says -
I'm lucky to met you
I don't care what you think
Unless it is about me
It is now my duty to completely drain you
I travel through a tube
And end up in your affection

Chew your meat for you
Pass it back and forth
In a passionate kiss
From my mouth to yours
Sloppy lips to lips
You're my vitamins
I like you


08.05.2006. u 10:18 • 3 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 01.05.2006.

The raining always starts when you go away...

kiša je konačno prestala padati i nadam se da jedno vrijeme i nebude opet počela... nakurac mi već ide lagano... danas nea nastave, a ja se još nisam čula s ljudima... treba danas ići van!!!!!!!!!!!! popizdila bum doma, i zato se nadam da bude sunčeko malo jače zasjalo kaj se klupice osuše.
neda moi se pisati neke teške filozofske o tome kak čoveku kiša more usrati cijeli dan bez obzira na to kaj radi ili bi htel raditi... ja samo danas hoću van jer su me doma uspeli razjebati doslovno prije nego sam se stala. mama mi je opet došla 'reda' u sobi napraviti dok sam još spavala, a bracek (sensless) se cerekal kak kreten pokraj kreveta, a dok mi to napravi odma ujutro sam zakurac celi dan!!!!! ovak sere non stop i tlaka mi zdize maximalno moguce..
heh, kak zanimljivo, na tipkovnici su mi baterije slabe i ne lovi kak spada pa nerem vise pisati...
kaj je valentina, neas bas nekaj komentara.... ;)

01.05.2006. u 12:51 • 1 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr