forgive yourself

petak, 28.04.2006.

Give me One more medicated peaceful moment

Petak je.Lala.

ja lala.
ti lala.
on lala.
mi lala.
vi lala.
oni lala.

svi lala i baš smo lala.


Išo medo u dućan (trgovinu) i nije reko dobar dan.

Jucher je bilo prezakonj na shakespeare exit predstavi.Vilice su me boljele i trbuh posle od smijanja.

Je i sviralo je na predstavi eye of the tiger i wild boys i god save the queen. I prodavali su se noževi zvali ''osveta'' ...i feest zakonj....i bilo mi je žal dok su završili. Je i Julija se nikak ne mogla na kraju ubiti nego ju je ubil..romeo..ili ovaj jen?....neznamm

ubiti...nek bude žao onima koji su ne išli ili onima koji su na prljavce išli...lol

Danas se opet phije f središću...loodo bu (valjda)..i onda bum sutra uuultra pospana na fakultativnoj ...ajebiga.
Skuži ti to ja tu pišem posta.

the methamorphosis

Salvador Dali me gleda.
jaaj.
MorAm iti inače bu se srdil na mene.

baj baj baj bejbi baaaaaaj.

28.04.2006. u 08:52 • 0 KomentaraPrint#

petak, 21.04.2006.

Komentar na komentar, al i moje mišljenje

Da valentina, sve je to divno i krasno... sreća kaj nam u skoli ne naplaćuju wc jer bi neki već kredit trebali... il bi ti možda pišala na kredit?!?!?!
neznam, taj zagreb se meni osobno ne sviđa ni najmanje... mislim, fora je tu i tam otići na 1 dan i tak se gubiti, al to maximalno 3-4 put na godinu... nebi ja tam živjeti mogla ni slučajno... jer bi mi najveći uspjeh vjerojatno bil boravak u nekoj umobolnici. prevelki je to grad i ima previše ljudi tam za takve kojima je užitak gubiti se u tišini... osim dok mi, naravno, ne dopizdi pa si pustim muziku da cijeli kvart čuje.... to je pojava s kojom je upoznata većina ljudi koji su ikad bili kod mene :) ups...

21.04.2006. u 08:39 • 5 KomentaraPrint#

četvrtak, 20.04.2006.

Obečanja? Vidiš da ih ispunjavam!!!

Domači benzin, Domači benzin, Domači benzin, Domači benzin, Domači benzin, ....lala (popeye slušam...eto ti ga na)

Jucher se neki jako gubili negde i bilo im je supač.Bar je meni bilo.
Zakai dok doideš f Zagreb si pitaju zakai si došel?ha?I onda dok rečeš da ti se dalo i da se gubiš.Onda se oni zgube.Jep.
Kulturno uzdizanje u Ministarstvu kulture na početku.

Onda malo gubljenja u importanneu..I onda je zrinka meni platila wc tam.Ponosna sam jako na to , sva se raznježim dok mi ona wc-a plati....aaa.

Kupile smo si kartu dnevnu za tramvaj!!!!! (uzorni građani?)


aaaaaaa

Jele u sc-u i srekle Vlatkija.
Kak se on tam zgubil...ajoooj . (ova rečenica ide u povijest).

pišanje u Mc'Donadsu(valjda se tak piše).

Tuborg u kafiću f kojemu je spaljeni konobar al' je zakonj inache.

Gubljenje.

Gubljenje.

Vegeterijanski hambići.

Gubljenje.

Gubljenje.

Zrinka doma ide.

Malo chillanja u studentskim stanovima.

Pogotovo u onima koji lepo mirišu.

ADF slušaona.

S tramvajem predaleko.

Gubim se.

Doma sam sad.

lalala.......

20.04.2006. u 22:26 • 1 KomentaraPrint#

utorak, 18.04.2006.

ko da mi treba naslov...

mislim, valentina, stvarno si se potrudila... ova sličica sa strane mi je tak nekak poznata. hehe, pitam se odkud... morala bi si oprati kosu.. još mi smrdi od vuzmenke.. al neda mi se. opet nam, je u školi umro neki profesor, al mi se neda ići pogledati ko, makar mi nije daleko.. na živce mi id eta prokleta crna zastava na ulazu. već ju skoro tjedan dana gledam svaki put dok dođem u sobu...
hehe, sjetila sam se upravotomije i njegove rozne sobe i zvijezdanog neba...

18.04.2006. u 11:45 • 2 KomentaraPrint#

petak, 14.04.2006.

Neobično, proljetno, depresivno, bezveze...

Anči, seki, nek vam bude... ovo kaj bude pisalo ana već zna, s obzirom na to da smo jučer skupa bulaznile o tome... ovi praznici su mi tak bezveze.. jučer dok smo bile vani je pal zaključak da doslovno imamo par dana slobodno i neznamo kaj s sobom pa se gubimo okolo... ti svi praznici, iliti velki svetki, to sve je prenapuhano i depresivno sranje.. nema tog nakita il neznam čega po gradu kaj slože a moglo bi stvoriti onaj 'idealni' doživljaj, neko zadovoljstvo il ugođaj prikladan za pričice s kojima nas filaju vezane uz te dane... noi, znam da ima onih pojedinaca koji se nebi složili s ovim mišljenjem, al kaj mogu kad ja osobno to tak doživljavam i sve mi već lagano na kurac ide... al nea beda, bar nisam u školi i ne moram slušati ni gledati 'p0repametne' kretene koji mi ne znače pretjerano u životu.. tu je čar 'slobodnih' dana.. bar imam priliku sama izabrati s kim i kam idem, a ne da sam pol dana zatvorena u razredu s hrpom osoba s kojima se o stvarno malo stvari mogu razgovarati... dobro, nemrem više tipkati jer me braco već ubiti hoće..

In the rain

14.04.2006. u 11:55 • 3 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr