So close no matter how far couldn't be much more from the heart forever trusting who we are and nothing else matters

petak, 12.01.2007.

nema naslova

evo nisam odavno pisala post. pa cu sad napisat par recenica
ja sam jutrost sa mojim frendovima. naravno svi slusamo metal i svi smo u crnom i znate vi taj stil. i tako mi šetamo a kraj nas prođu dvije cure cijele u rozim i mirja u šali rece
''bog te ne mozes pogledat u ove dvije a da ne oslijepiš'' one dvije su se okrenule i popljuvale nas kako smo mi sotonisti i darkeri kako nismo normalni da su one dvije najsavrsenije da smo mi uzas.
a ja njima''drage moje nitko nije savrsen pa ni vas dvije ja vas necu vrijeđat ja vas ne mrzim ja vas zalim
i bolje bi vam bilo da odete u psihijatra da on sredi zbrku u vasoj glavi kad vec same ne možete
i kako mozete govoriti o nekome na osnovu toga kako netko izgleda i sto slusa. vas dvije ste stvarno jadne.'' i onda sam se okrenula i otišla. takvi ljudi me fakat nerviraju. mrzim kad me ljudi smatraju freekom kad vide da sam cijela u crnom kad vide moju frizuru i kad se zgražaju kad vide gdje sve imam pearcing.zbog takvih sam se ljudi u školskom holu razderala sa koliko sam ih spavala.

12.01.2007. u 19:13 • 5 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 08.01.2007.

....zajebi naslov....

evo mene ljudi moji meni je popravljen komp. hanuma mi je negdje u nekoj pripizdini u bosni
nemojte se zaćudit sto je bosna malim slovom ali ja se ne obazirem na pravopis
meni je jakooooooooo dosadno. to bi bilo to
ja vam idem
nemam o cemu pisat.

08.01.2007. u 18:06 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

naovom blogu čitat ćete o mom usranom životu.
o metalu i o provalama iz škole.
zovem se Ana imam 15 godina.živim u dubrovniku. volim se družiti sa svojim prijateljima...
mrzim anamariju b.... i marielu i MRZIM NARODNJAKE.najfrendice hana ivana marta i lea...
mrzim preseratore, umišljene ljude,pogotovo one koje koji blate ljude i misle da su bolji od drugih.
nisam depresivna kao jedna cura koja se rezala žiletom. meni to nebi palo na pamet.
mrzim cure koje se ugledaju na kurve i onda seru kako su spavale sa svakim zgodnim deckom a zapravo se ispostavi da nisu nikad sa nikim spavale. to bi bilo to o meni.


black sabbath

metallica

opet metallica


niggers


kad ce to ljeto

moja sestra i ja

a evo i napokon i moga psa bobija

evo par pijesmica