Već što sam ovakva..

13.05.2006., subota

Lagana čavrljanja sa životom



Zaljubila sam se.. no ne u osobu. Nego.. u vrijeme, u ljude općenito..u situacije u kojima se iznenadno nađeš pa se družiš..jer se prepustiš onome što te zateće.. prepustiš se I kiši,pa ti postane zabavna. Meni ne smeta kiša,stvarno

Sviđa mi se život.. Kako ga kreiraš ako si kreativan..kako se formiraš pa se promatraš. Zanimljivo je
I svi ti najrazličitiji ljudi okolo

Pa ti sitni odmori između poslića.. pa lagana čavrljanja s dragim ljudima ponekad o..bitnome, ponekad o svakodnevnom ..ponekad o ničemu.
Kao da lagano kliziš kroz život, sasvim lagano

(To su te nove generacije.. Samo bi klizile I odmarale) Iako nisam baš nova generacija,,tu se negdje uklapam

Pa ti ništa nejde od ruke..a kužiš I to, al ni ne pretpostavljaš da će sve uvik ić po savršenom pravcu… ponekad gore ponekad bolje.. Pa I dobro je tako.




Smiješni smo..samo čekamo da se čuda dese. A čuda su tu,oko nas,stalno se dešavaju..a mi ih zanemarujemo




Pokušala sam se zaljubit u osobu, jer volim taj osjećaj opijenosti.. :-) Ali nekako se nije našla tu prava osoba u zadnjih godinu-dvije-tri.. baš nijedna. Pa sam se zaljubila - u život

Ono kad se uči.. od života I ljudi, ne samo iz knjiga, volim to jako jako
Toliko da ponekad kad ne iscrpim bilošto od biločeg.. mislim da ću jednostavno poludit, glava će mi otpasti..



Ma ko bi znao išta više
Mi samo klizimo

I mislim da je to dobro

- 09:56 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

VJEČNO VARIRANJE IZMEĐU MISLI I OSJEĆAJA

MAŠTARENJA I FILOZOFIJE (kako ikad pobjeć od tog).....neznam stvarno

ŽIVOT= LJUDI

RADOST I TUGA

PRIMJEĆIVANJA.....kojima nema kraja:) POmoziTE!




. . .

Poneke bitne stari koje dođu,dogode se,prođu,mimoiđu..
A da se iz njih ima nešto za izvuć,bilošto..

nešto što je tu pa možda ima smisla reći

Ponekad možda i nema ali ću ponekad ipak reći...:) jer na kraju uvijek ispadne da i to ima smisla

Linkovi

Email: smokic_10@yahoo.com