Već što sam ovakva..

10.03.2006., petak

Mogla bi nešto i napisati već..


Nisam dugo,kao da nisam pisala mjesecima.. Običavam pisati puno i dugo,vodim nekakve bilješke sama sebi o zapažanjima svijeta,ljudi,muzike,filmova,knjiga,svojih lutanja i promjena raspoloženja, svega svega.... Ko bi znao ustvari čemu će mi sve to,za koga i koja je svrha. Ali eto,tako je. vodi me neki osjećaj i ja tako radim oduvijek.Sad mi dođe to čudno kad pomalo zakažem,kao da nešto veliko fali... Samo što?, eto što,ja sam pisac,nekako iznutra, opažač.i to se nemože baš zaboraviti samo tako pomalo bježanjem.

Razmeđina današnjih odluka našla se na samoj litici..odluka sa odlukom suočile su se očima u oči. Odluka sa odlukom. a da nijedna nije kriva.. samo su obje,različitih karaktera.i od svake se mogu iscrpiti želje i strahovi i nadanja.. strahovi,to da,,

To suočavanje i opet..na samoj litici,očima u oči

Što će ti to,neko bi rekao
Ali treba. treba
Baš tamo di nikad nebi,što nikad nebi,a kopka te kopka zašto ti to nebi..a netko drugi sasvim lako i bez imalo truda ,ode uzme ostane pričeka nađe pa dođu.i nema veze što je bio sam,tamo.jer što je to biti sam, ionako si cijelog života sam sa sobom,i trebaš biti. znati se tko si. i tko su oni. a ko si ti među njima.

Danas i opet,suočenje. vidim te ljude.vidim im strahove..vidim sve,osjetim sve. dobro ne baš sve,većinu,glavninu

I vidim sebe tamo,isto sa strahovima,samo nekim drugim .

A vidim i one bez strahova..kako li su samo hrabri,i prehrabri,i prečesto. ali ne stvarno..nego samo onako,za druge. Lakše je uvijek biti nekako lažno hrabar.......

Ali gdje te to dovede...?



Moji prijatelji su dobri i dragi.

A moje mačke i dalje umiru.. :(
Kako i zašto,teško je reći. Bilo ih je bilo...a nijedna nije umrla još do sada prirodnom smrću. One umiru jako brzo, nekako taman što požive svaka otprilike jednako.. Čudno,smiješno,jezivo
A i sama sam mačka.
Tj da pojasnim,osjećam se tako.
Znate ono,svaki je neka životinja.
Ja sam bez sumnje sasvim mačka.. I mačke me vole,jako,sve mačke,,. a i opet.. oko mene sve mačke neprestano umiru


Kao da moje srce mora iznova i iznova biti uvijek slamano,dok se jednom kad bude vrijeme ne slomi sasvim ,kao i jedna od tih mačaka.



Brrrrr

Oprostite na ovome.


- 01:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

VJEČNO VARIRANJE IZMEĐU MISLI I OSJEĆAJA

MAŠTARENJA I FILOZOFIJE (kako ikad pobjeć od tog).....neznam stvarno

ŽIVOT= LJUDI

RADOST I TUGA

PRIMJEĆIVANJA.....kojima nema kraja:) POmoziTE!




. . .

Poneke bitne stari koje dođu,dogode se,prođu,mimoiđu..
A da se iz njih ima nešto za izvuć,bilošto..

nešto što je tu pa možda ima smisla reći

Ponekad možda i nema ali ću ponekad ipak reći...:) jer na kraju uvijek ispadne da i to ima smisla

Linkovi

Email: smokic_10@yahoo.com