nesto o meni =)

IME:sandra
PREZIME:nije bitno
NADIMAK:sanchy,sandra
RAZRED:6.g
ŠKOLA:smijlevac
SLUSAM:cajke i nes malo strano
LJUBAV:zljubljena naravno cerek

...ˇˇ malo slicicaˇˇ....

Myspace Love Icons




Myspace Love Icons



Cute Girly Glitter Graphics




Myspace Girly Icons



Myspace Cartoon Icons







  studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image and video hosting by TinyPic

Opis bloga

sve i svasta =)

Linkovi


srijeda, 19.11.2008.

...new post...=)

Bok ljudi!!!Evo i ja napokon napravila novi posteksretan!
SORRY svima kojim nisam komala...ali znate vec skola
bla bla blabla...ali sad cu svima vratit...
Ja nisam bas najbolje ocjene su mi koma cry..
Ali ne samo to...imama i ljubavni problema...
Uglavnom on me ne primjecuje..a ja letim za njim ko kokos...
A sta cete...takav je zivot...
U razredu samo ogovaranje...svi samo seru iza leda..
Vise u nikog nemam povjerenja...rjetke su osobe sto me nisu izdale no...
Jos kad doma dodem...odem na dajanin blog...kad tamo katastrofa neki debil me
napada..sere o meni i okrece druge protiv mene...ali ovim putem
mu govrim da mu to nece uspit jel
ja imam prijatelje koje su pravi prijatelji i nikad
nebi virovali takvimama kao on...
Ali dosta sad o njemu jel na mom
blogu za njega nema mjesta..
Ajmo mi dalje!!yes
Danas je mojoj ivi rockas...ali ga slavi u subotu...
Ajme jedva cekan u subotu na rockas bi ce zakon...zubo!
Weeee!!!
SRETAN RODENDAN IVA!!!
To je jedino dobro sto se dogodilo ovaj tjedan...
Dobro kaze jope...kad je njoj dobro meni je lose no...
Ali valjda ce sve biti ka prije...bar se nadam...
Ja neznam kako cu izdrzat praznike bez njega crycry...
Ajme jadne ja i jope...mora cemo to nekako prezivit yes...
Ahhh...neznam kaj da vam jos pisem i nadam se da cete mi komat...
Vojim vas...pozzz jopi thumbup,ivi zujo...zilickipuknucu...mari zubo...!!



| komentiraj! (105) | isprintaj | # |

nedjelja, 09.11.2008.

°°MoJ PrVi PoStEk°°

Ej ljudi ovo je moj drugi blog sretan.Ja se zovem sandra idem u 6.g razred na smiljevcu.
Živim u zadru.Moj hobi je plesanje i pjevanje sretan...volila bi postati profesorica povjesti ili novinarka.
I naravno zaljubljena sam jako u jednog malog...ajme prisladak je cerek i ovo je za njega kiss.
Obozavam olsenice.Sve njihove filmove a najdraza serija mi jue puna kuca.sretan
Najdrazi glumac mi je takoder Zac Efron.Ajme on je tako sladak.yes
Najdraza pjevacica mi je rihanna...obozavam sve njene pisme smijeh.
MaLa AnKeTiCa
metal ili cajke-cajke
shoping ili tv-shoping
lito ili zima-LITO!
idi ili ostani-idi
zac eferon ili chad michael murray-zac!
kino ili setnja-kino
mini suknja ili trapke-suknja
TZK ili glazbeni-glazbeni
cevena ili roza-crvena
kuca ili stan-stan(ali nazlos zivim u kuci tuzan)
I to bi bilo to vise drugi put!! kisac svima posebno josipi,dajani,tamari i jos jednom slatkom decku cerekkiss wave!!!!!!!!



| komentiraj! (139) | isprintaj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.