I was swimmin´ in the Carribean
Animals would hide behind the rocks.
Except the little fish
But he told me east was west
Tryin' to talk
Where is my mind?
Riječi malo znače kada suze govore.
subota, 29.01.2011.
Oprostite mi na mojoj nemarnosti, i ne pisanju postova ali tututututu sam ;-)

Početak početaka nadam se je ovo, iako gledajući i čitajuči mnogo postova u zadnje vrijeme, svi se žale, kako gube ono što imaju i kako život nije gotovo pravedan, a kada razmisliš možda i je ne pravedan ali ne prema nama, nama je savršeno u životu, to što se razočarani u ljude nije 'život' kriv, sami smo si krivi, sami biramo svoju sadašnjost i sami kreiramo svoju budućnost. Život je nepravedan prema onima koji se svake sekunde bore za sebe, koji se bore za otkucaj svoga srca, koji se bore za udisaj svojih pluća, koji se bore i koji žele živjeti, a bude se iz dana u dan, i požele umrijeti ALI nedaju se, ne puštaju sudbini da ih dokrajči, a mi, mi samo stojimo razočrani u sve oko nas, a ne radimo razliku ako želiš nešto napravi to! Ali kada postavljaš izazove postavi ih da su dovoljno veliki za tebe, da ne izađeš malen i povrijeđen iz svoga nauma, i tada svi ostaju krivi. Mi samo laprdamo i verglamo o nepravdi a ne radimo nikakvu razliku, samo slinimo za onime što želimo a nikada se ne borimo da to i ostvarimo, vrijeme da napravimo iznimku i prestanemo živjeti iz dana u dan, nego da živimo za ovaj trenutak i upravo sada :)

Image and video hosting by TinyPic

Ljubav je zajebana stvar, ili ti oni vražji leptiriči u trbuhu, i sve ostalo, a ti se ipak odlučiš nositi sa svime time, jer je opet ljepo biti zaljubljen i imati nekoga pored sebe, i biti voljen, no ja i dalje nastavljam verglati o svojim osjećajima, i tako ih svima fino predam pa se opeče i tako uvijek e da bome ljubavi draga nebude više tako, sad ja uzimam stvar u svoje ruke, pa ču je tebe malo peč na ražnju hihi 3:D

| 16:12 | Komentari (36) | On/Off | Print | # |