23siječanj
13:10
"Ne volim januar..."

Znaš...voljela bih da si tu kao nekad, da me zagrliš i da obrišeš suze sa mog lica, ne govoreći ni riječi utjehe, jer znaš da to ne volim. Da mi puštaš moju najdražu pjesmu, i da pjevušiš ne znajući stihove. Sjećaš se obećanja da ćeš ih naučiti i da ćeš me probuditi pjevajući? Nikad ih nisi naučio točno, i sada više volim tvoju izvedbu od originalne. Govorio si da se genijalno durim, a ja sam znala tek tako otići od tebe kad god se naljutim, pa si trčao za mnom da me uhvatiš. Nosio bi me, i nisi me spuštao dok ne prestanem da se ljutim. Sjećaš se kada si me prenio preko vode, govorio si kako princeze to zaslužuju. Sada pokušavam da preskočim kada naiđem na neku baru poslije kiše, ali ne mogu. Uvijek se pokvasim i okrećem se dugo kako bi te našla. Nema te da me uhvatiš, a vidi koliko sam ti pobjegla. Ne mogu da preskačem bare bez tebe. Bez tebe više nisam ni princeza. Znaš, voljela bih da si tu, ali samo večeras, jer sutra će me već proći..........................


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

"Znat ćeš da te ne volim i da te volim,
jer živjeti je moguće na dva načina,
riječ je samo krilo tišine,
a vatra čuva polovinu studeni.

Volim te da bih te počeo voljeti,
da bih ponovo počeo beskraj,
da te ne bih prestao voljeti nikada:
zato te još uvijek ne volim.

Volim te i ne volim, kao da imam
u svojim rukama ključeve sreće
i nesigurnu sudbinu nesretnika.

Moja ljubav ima dva života da bi te voljela.
Zato te volim kada te ne volim
i zato te volim kada te volim."

Pablo Neruda
layoutpatternpalettes