17studeni
00:26
"Daj okreni taj ringišpil u mojoj glavi."

Postoji netko tko me razumije.
Postoji netko tko me ne osuđuje kad napravim pizdariju.
Postoji netko kome ne trebam reći što mislim, znat će.
Postoji netko tko u svakom trenutku zna što mislim i osjećam, što me povrijedilo i što me čini sretnom.
Postoji netko tko ne može postojati bez mene.
Postoji netko tko zna sve moje mane, ne osuđuje ih, ali me upozorava na njih.
Postoji netko tko zna sve moje vrline i ističe ih.
Taj netko je osoba koju zapravo i ne volim najviše, iako bi mozda i trebala, ali svejedno je uvijek tu uz mene. Svaki puta kada to poželim, samo uzmem ogledalo i tu je.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

"Znat ćeš da te ne volim i da te volim,
jer živjeti je moguće na dva načina,
riječ je samo krilo tišine,
a vatra čuva polovinu studeni.

Volim te da bih te počeo voljeti,
da bih ponovo počeo beskraj,
da te ne bih prestao voljeti nikada:
zato te još uvijek ne volim.

Volim te i ne volim, kao da imam
u svojim rukama ključeve sreće
i nesigurnu sudbinu nesretnika.

Moja ljubav ima dva života da bi te voljela.
Zato te volim kada te ne volim
i zato te volim kada te volim."

Pablo Neruda
layoutpatternpalettes