10studeni
00:00
"Još imam džep u kom' se hladni prsti zgreju."

Kroz maglu, na hladnoj cesti, potajno sam željela grubi dodir jurećeg automobila koji bi mi samljeo kosti koje više ne želim osjećati. Nije mi smetao oštar dodir vjetra na licu, ni hladne suze koje su mi razmazale šminku. Bojala sam se samo zvuka tvornice i grecanja mojih potpetica na asfaltu. Njegov auto je jurio u daljinu, a onda naglo stao. Vrištala sam u sebi tako snažno da sam imala osjećaj da me netko čuje. Uvukao me u auto. Ja ne trebam puno. Ni ne tražim puno. Samo želim dodir. Ne želim suze ni strah. Želim se osjećati sigurno. Želim živjeti zauvijek...





...Svejedno, tko živi zauvijek?!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

"Znat ćeš da te ne volim i da te volim,
jer živjeti je moguće na dva načina,
riječ je samo krilo tišine,
a vatra čuva polovinu studeni.

Volim te da bih te počeo voljeti,
da bih ponovo počeo beskraj,
da te ne bih prestao voljeti nikada:
zato te još uvijek ne volim.

Volim te i ne volim, kao da imam
u svojim rukama ključeve sreće
i nesigurnu sudbinu nesretnika.

Moja ljubav ima dva života da bi te voljela.
Zato te volim kada te ne volim
i zato te volim kada te volim."

Pablo Neruda
layoutpatternpalettes