< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Smijeh je glavni izvor dobrog zivota,zato uvijek pokusajte biti optimisticni i nasmijani!!!!

Free Site Counter
Free Site Counter


Cool Graphics

BLOGOVI
KOJE
POSJECUJEM

beljroflkissyeszujothumbup


napusene
ŽARE i ekipa
candy
anchy_ri
Party boy
crazysmoke
steph
KLARISA
ljubav je sve oko nas...
TiLee
×priwremeNo nedosTupNa°° :))
MajEnE..... BFF..... =D
Nikich
_SeXxXy BiTcH_
cooky
¤¤frikZZ¤¤ :) :)
triesduja
mOj SvIjEt, MoJa pRaViLa... :)
×°×°LaRiCa°×°×
...rodenje nije pocetak...smrt nije kraj
M@ryja
zLoChEsTa
Veliki Brgud
dvijeprijateljice
Cheese boy
one love one life
ETA´S DREAMS
moj pas sigmund...
sanjamo udvoje
tvkriticar
kinkykolumnistica

kucanica u japanu...
niniane


MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Na tebe cu prestati misliti kada tisina progovori, kad se spavalica obraduje zori, kada ruza izraste iz stakla, a smijeh se zacuje iz pakla!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



“Na poljima od snova ne pusta se korijenje!“

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Volim tebe i glas tvoj,
Vise nego zivot svoj!

Sto te volim, nisam kriva,
Voljet cu te dok sam ziva!

Ljubiti nije nista,
Voljeti je sve!

Ljubiti moze svatko,
Ali voljeti ne!!


MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



POD PROZOROM METAR DRVA TI SI MOJA LJUBAV PRVA!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Postoje pitanja koja imaju odgovore i odgovore koji nemaju nikakve veze s pitanjima

MySpace Layouts

MySpace Layouts






četvrtak, 01.05.2008.

evo mene... hehe...

Hello hello…wavemah nemojte misliti da nisam htjela napisati post.. ne ne… no to je krivo… nešto mi ne valja s internetom.. ne mogu nikako post objavit.. ne znam zašto i pokušala ja to otkriti,ali … bezuspješno…rofl tako da sam išla pisati kod frendice postich… sretan
Puuuno stvari se dogodilo od zadnjeg posta.. da.. da…yesyes
U školi mi je odlično.. thumbup ne može biti bolje.. ozbiljno.. kraj škole je i trebalo bi biti ful napeto i trebala bih biti živčana a ja totalno suprotno… nut profesori su nevjerojatni,,. party svaki dan nas sve vise i vise iznenađuju. To govorim u dobrom smislu. Svi nam toliko popuštaju da ne možemo vjerovati!!! Čak i oni za koje bi rekli da ih ništa neće natjerati da ne zapisu komad… ali da.. svi se smekšali… thumbup ocjene sam dosta povisila..party smokin još nije ništa 100% sigurno,ali proći ću ja s 4... roflyes da da… sto se vise bliži kraj to mi je sve bolje i bolje… to svi govore ali nije isto kraj 1,2 ili 3 razreda i kraj 4 razreda,jer i pak je ovo zadnje… zadnji dani u srednjoj školi!! cry Ne mogu vjerovati da mi je toliko žao i da ce mi toliko to faliti!! cry kiss Shvatila sam to tek sada… ludkoliko god smo nesložni u razredu,koliko god se klali i svađali ipak ce mi svi faliti,neki vise neki manje ali svi… jer smo stvarno blesav razred i prošli smo puno toga,i smijeha i suza,živciranja,svađa…party smokin ma svega ali sve u svemu jedno stvarno prejebeno i predobro iskustvo. thumbup Ne mogu vjerovati da sam već gotova sa srednjom školom,da ću ubrzo 19 godina i da idem sad na fax…. nut Stvarno je fuuul brzo prošlo… prebrzo… svi to shvatimo na kraju…
Maturalna nam je bila 17.4.(četvrtak) u stereu i bilo je predobro… thumbup party party smokin rofl nismo imali klasičnu zabavu kao i drugi nego je bila drukčija i predobro je sve skupa ispalo… kao sto sam rekla da smo nesložan razred na maturalnoj smo od 9 pa do negdje ponoci svi maturanti bili skupa,plesali,pjevali i pili… party onaj tko nas ne zna rekao bi da smo ful složni… hehe… svima u razredu je stvarno bila super maturalna,bas svi su bili zadovoljni i nitko se nije požalio niti na jednu stvar… cijelu noć se vrtio projektor s našim slikama,prvo su bile naše slike iz djetinjstva a kasnije zajedničke slike iz srednje škole i maturalnog putovanja… i kad smo vidjeli slike kad smo bili mladi,one spontane slike,ili slike na kojima spavamo…cry ma presmješno…rofl stvarno mogu o toj noći reci samo pohvale…zubo
Ravnateljica nam je rekla da drugi dan moramo doći u školu jer ako ne dođemo da ćemo morati to odrađivati...headbang mad ja sam odmah rekla da idem makar sama došla,ali ne radi toga da ne bi dobila neopravdani nego bas iz inata…puknucu oko 5 ujutro kad su moji htjeli ići doma srela sam 3 frenda iz razreda koji su rekli da idu odmah u opatiju a ne doma i ja odlucila ici s njima a frendici poslala poruku neka mi donese robu u skolu!!( hvala bogu da sam kod nje ostavila robu a ne doma) Nas četvero smo došli u Opatiju u 6 ujutro i sjeli u kafić-naš dragi Morčić…kiss popili kavu i u 8 došli u školu… kiša je počela pljuštati tako da sam uletila u školu sva mokra onako obučena sa maturalne…rofl a taman je hol bio prazan tj. samo domar i naše dvije čistačice… kad smo nas četvero pukli u smijeh… rofl smijehrofl to je bila scena… presvukla se kod čistačica, došla na sat i vidim ravnateljicu a ona:svaka vam čast…(došlo nas je 15 od 29) bilo je full lijepo… bla bla… i na kraju: možete ići doma… mi na cugu u nas Morčić i polako se pokupili ca… došla sam u 11.30 legla i odmah zaspala…yes e pa to bi bilo najkraće o mojoj maturalnoj… smijeh
Ima još jedna prekrasna stvar koja mi se dogodila a to je da sam opet sa onim dečkom s kojim sam bila godinu i dva mjeseca…cerek kiss cerek da da… opet prohodali kao i prvi put 1.4. i evo danas nam je mjesec dana…smijeh super nam je i ful sam happy…yes ovaj put idemo definitivno pametnije i još smo vise zaljubljeniji i još se vise volimo nego prvi put… cerek ljubav moja mala…kiss
Ajme kako sam se raspisala…nut mislim da sam definitivno nadoknadila ova 2 mjeseca koja nisam ništa pisala… rofl sad vam je zao sto ste me molili novi post…zujo nadam se da vam nije bilo tlaka čitati ga…smijeh čujemo se uskoro…mah
veliki pozdrav i pusa mojoj martinici, sanjinu, valli, marini,dokotu i tini… mahkisswavekissmahkisswavekiss

- 11:05 -

Komentari (99) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.