slovenka

petak, 28.12.2007.

Prijatelji stari, gdje ste?

Zaboravila sam skoro što to blog bješeeek Jer, priznajem dugo me nije bilo ovdje, ma čak kao ni slučajnog prolaznika, a kamoli kao aktivnog blogera. Jednostavno, to mi je bio kao hobi kojeg sam zapostavila.
Znate ono, skupljala sam markice, sad skupljam salvete.

Ma šalim se...ne skupljam ništa, zapravo imam jako malo slobodnog vremena i na poslu i doma. Pritisnuo me kapitalizam nemili, borba za opstanak je neprekidna, od jutra od mraka, od siječnja do prosinca...tržište guta nespremne, firme se preko noći gase, konkurencija je sve jača, barem u branši u kojoj jesam ( a vjerojatno je slično i u drugima), dolaze sve veće firme iz Zagreba, ma šta Zagreba, dolaze i iz Beograda, i iz Beča...svatko pokušava dobiti svoj komad kolača, dogovor nije moguć niti na razini kvarta, a dalje da ne govorimocry Dolaze s prodajnim cijenama, manjim od naše nabavne!
Aj ti tu budi pametanheadbang

Ipak, ima tu i ljepših strana, pa sam barem jednom mjesečno na putu po dan, dva,tri, na raznim seminarima ili eventima, kako se po naški kaže. I to mi je naljepši dio posla. Volim taj muving, volim sretati ljude poznate i nepozante, volim te veselice, jer ne zaboravite, program je ispunjen svakondevno od jutra do mraka. Na kraju obično završi nekom dobrim partijem (opet domaći izraz) uz band, poznato ime s estrade, a još je bolja zabava ako je band manje poznat.U zadnje vrijeme su tu ljudi iz cijele ex Juge ( opet smo isto tržište!) i zaista bude odlično. Ma ko će vam ispričati vic bolje od rođenog Sarajlije??
E da....i naučite nešto novo....ali kome je to važnozujo???

Privatno, satraše me Stariji i Mlađi, a u zadnje vrijeme i Najstariji, koji je sad stalno tu, u Splitu. Kako ga dugo nije bilo, odvikla sam se od uobičajenog bračnog života, bilo mi je u nekim stvarima teže, ali sam zato bila svoj gospodar i sve sam obaveze podredila sebi. Sad se ponovo navikavam na prilagođavanje, što vjerujte mi, nije uvijek lako. I potpuno razumijem žene pomoraca, kojima je već nakon sedam dana što se oni vrate, puna kapa!

Zato sam u zadnje vrijeme puno više vani (pod tim podrazumijevam noćne izlaske), ne toliko s tzv. "raspuštenicama" (sve o njima saznajte u jednom od starih postova), koliko sa Zakonitim, koga vodim do iznemoglosti u provode,sve ne bi li rekao: ne mogu više, ajde s njima! Ali nikako to dočekati, omililo mu senaughty


Zdravlje mi je, moram se pohvaliti mojim starim čitateljima, odlično, svi su mi nalazi u redu, da kucnem u drvo.
Ali me zato srce štreca, ali neće grom u koprivu, valjda!

I šta još reći u ovom povratničkom postu? Vidim da su me se neki zaželjeli (hvala ti brode, svaka ti dala!), da su neki otišli na neke druge portale (nekadašnja zvijezda Wanda sada ima kolumnu na www.models.hr,), draga Leni je postala mama (čestitam još jednom!), omiljeni mladitata se isto uljenio, jedino je brod u boci uvijek aktivan.

Eto dragi moji znani i neznani, čitat ćemo se opet, svratit ću do vas kad stignem.
I neću vam slati nikakve specijalne čestitke za Novu.
Neka vam se ostvare vaše želje, pa ma kakve bile.
Voli vas vaša Slovenka.

- 14:00 - Komentari (21) - Isprintaj - #