I love you !!!!!!!

srijeda, 30.11.2005.

Severina

Danas , dok sam se penjala stepenica u hrvatski , Karla je dojurila do mene i
rekla mi da smo dobili novu učenicu u razredu . Prvo sam je skoro počela
vrijeđati kaj sere i ostale stvari , ali kad sam došla u učionicu shvatila sam da
je to istina . Uglavnom , cura se zove Matea , visoka je ko ajfelov toranj
(fakat ne znam kak se piše) , i ima usta napumpana kao Severina , pa smo
je prozvali , barem ja i Karla , Severina . Naša profesorica Tocka čim je čula
da je cura iz Zadra odmah se rascvjetala i vjerojatno će i Matea , pardon Severina,
biti međumyspace

myspace graphics

popisu Tockinih ljubimaca . (24 cure i 6 dečki , zakon , kaj ne !?)

- 21:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

tenis

myspace

myspace graphics



Evo da se malo pohvalim (nemojte mislit da sam ja neka glupača koja se voli hvaliti) prošli
vikend sam osvojila treće mjesto na turniru u tennisu , a moja frendica Marija četvrto
mjesto ali na utješnom turniru (nije to ništa loše , samo naprijed mare , svi smo mi mare !!)
Toliko od mene za danas , a sada idem spavati jer sam umorna ko pas (laku noć) ziiiiijev ...

- 21:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

myspace

myspace graphics




Evo napokon sam shvatila još nešto o blogu i stavljanju slika , .... Dugo nisam ništa pisala pa vas srdačno pozdravljam i kkkkkkkkkkkkkkooooooommmmmmmeeeeeeeennnnnnnnnnnntirajjjjjjjteeeeeeee!

Puuuuusa !

- 21:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 24.11.2005.

O happy end

Glupa kokoš Angelina pomirila se neki dan s Bradom i posvojit će još
jedno dijete (bilo danas u explozivu) !!!!

Ohappy end , o happy end , o happy end .....

- 21:11 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Angelina , i kill you

Jeste gledali jučer exploziv ?! Ona debilna i napumpana Angelina vara Bradića
s nekim tamo tipom , a najbolje od svega je šta ono rade svaki tjedan .
Što vi mislite o toj Angelini ??? Ja naravno sve najgore !
Pusssa !!!!!!!!!!1 (ne vama nego Brad Pitu)

- 11:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 22.11.2005.

help me

Ljudi imam jedan problem . Ja obožavam Brad Pitta i htjela bi mu napisati
pismo ali se bojim da ... Zato , please napišite mi nešto što mmislite o
toj mojoj odluci !!!! Thannnnnnnnnnnnnk you !!!

- 11:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.11.2005.

Evo me

Bok ljudi ! Evo mene nakon malo dužeg vremena ! Malo me blog zezao
zbog lozinke i tih sranja ali nema veze , sve je rješeno . Kako ste mi vi
društvo ??? Ja sam dobro (hvala na pitanju) iako u zadnje vrijeme malo
posjećujem razrednika zbog jedne glupe Darijane koja govori da je Karla
i ja vrijeđamo (glupača) . Ovih dana sam skužila kako malo bolje urediti
blog pa ga možete vidjet u malo bojem izdanju !
To bi bilo sve od mene za sada ! Vidimo se !!! Pusa !!! Boook!

- 15:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 15.11.2005.

Take the quiz: "What Finding Nemo Person Are You?"

Crush
You are like tottaly awesome

Jeste gledali Nema ??? Zakon !!!!
A da vidimo kome ste slični ......

- 21:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Koliko vas je to bilo na mom blogichu ??
Od 15.11.2005 !!! Samo vi dolazite
(naravno i komentirajte)
Booooook!!
Free Website Counters
Free Website Counters!

- 21:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 12.11.2005.

Brad Pitt

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je najzgodniji glumac na svijetu .Jednostavno je lijep , dobro glumi , ... A najbolje od svega je da je točno stariji od mene 30 godina jer je
rođen na isti datum kad i ja 18.12 . Ona njegova Angelina je obična glupača .
Tako je ružna . Brad i love
Image Hosted by ImageShack.us

- 14:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 10.11.2005.

Big brother

Image Hosted by ImageShack.us
Evo upravo je završio big brother pa vam pišem jedan postić .
Ja svaki dan kad stignem gledam bb i to mi je ok . Neki ljudi (tipa moja baka)
misle da je to glupo . Moja baka meni stalno tupi u glavu kaj
ja imam tako zanimljivo gledat te retardirane ljude ali ja ju jednostavno
ignoriram . Pa da pređemo na favorite : meni je za sad favorit Hamdija .
Jednostavno je najotkačeniji i najbolji . Ali , Domagoj .
Muka mi je . To je jedno debilno tele koji je kao sportaš .
Ja neznam tko je njega prijavio za bb
(možda njegova mamica koja želi da joj sin bude slavan )
To bi bilo sve o bb a sad idem pisat o .....
Image Hosted by ImageShack.us

- 11:43 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 04.11.2005.

Petak napokon!!!

Cute Glitter Graphics From Dollielove.com
JEEEEEE!Danas je napokon došao sveti dan-P-E-T-A-K!!!!!!
Obožavam taj dan,zato što tada nemoram učiti,nego učenje
ostavim za subotu,bolje rečeno nedjelju!!!!!
Baš sam happy....puno pusa..
I pliz komentirajte!!!!!

- 14:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #