I love you !!!!!!!

srijeda, 26.10.2005.

Kako je život dosadan...

Image Hosted by ImageShack.us
Ja stvarno ne znam ?? Možda se varam al u ovim godinama je najgluplji dio života .
Po cijele dane učiš da ti Jamić ne uvali kulju iz matiše jer nemaš domaću zadaću i
neznaš riješiti zadatak na ploči , da te Tocka ne pita književnost ili tako nešto ,
da te Kralj ne prozove kao žrtvu (možeš se ispričat ali dobiješ kulju) , da .....
Svi dani u tjednu vrte se oko škole . Ne bi vjerovali ali i subota i nedjelja jer moraš učiti i pisati zadaće . Ali ja imam jedno pitanje za vas : šta vas mama i tata prvo pitaju kad dođete doma iz škole ???
(mene ovo : kaj je danas bilo u školi ??? Makar i ja dobila ptičju gripu i neznam još koju smrtonosnu bolest oni bi meni uvijek postavljali to pitanje )

- 21:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #