SLIPPY.BLOG.HR
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rođen 1987...
Image Hosted by ImageShack.us
ekipa s kojom provodim subote...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
itd, itd...
Stranice koje morate posjetit
Adry
Vere&Tasha
5th

VK/ZG-partijaneri

09.07.2006., nedjelja

...zadnji post...(16.3 - 9.7) =)

evo dosao je i taj dan kad, DAN mog zadnjeg posta na ovom PROSLAVLJENOM blogu.. da, da... počeo sam 16. ožujka... dakle, blog je izdržao skoro četiri mjeseca!! hehe, issse, koji sam ja panj... pisao sam gluposti punih 4 mjeseca... ma bolestan sam ja, nema šta!!! uglavnom, bilo je dobro, malo ste vidili kako živim, kako se zabavljam, šta volim itd itd... evo, kao što je moja jedna prijateljica govorila, došlo vrijeme da se smirimo!! blog necu obrisat, nek stoji, al više necu pisat na njega... jer nemam više ni volje pisat, nit mi se da svadjat sa nekim idiotima koji su znali ostavljat retardirane komentare... al evo, drago mi je što sam imao svoje "čitatelje", i da, i dalje ću pratit stanje na vašim blogovima!!! mora se... ipak, ne mogu se samo tako odreć nečeg sto sam radio otprilike svaki 3 dan u zadnja 4 mjeseca!... možda napravim neki blog kad budem u zg, al samo ako mi se bude dalo! (u što iskreno sumnjam.) thumbup
a sad pozdravi....wavewavewavewavewave
adryca--- pozdrav, sorry za jucer, malo sam bio agresivan!!! wave
aniii--- pozdrav prijateljice!!! uživaj mi!!! wave
5th--- pozdrav teno!! cheer up!!! wave
željkica--- pozdrav, vidim, fino se zabavilo jučer?! tako treba! thumbup wave
tea--- pozdrav, imaš lijep šeširić!!! nema šta!!
malena600--- eh, ne znam sta da ti kazem.namcor svejedno pozz wave
matea---uživaj mi na moru, i zbarite tamo te DALMATINERE!!!
vere---uživaj i ti na moru!!
tasha--- isto vrijedi i za tebe!
SAD MUŠKI DIO!!
juka--- pozdrav panjino thumbup
fia--- pozdrav fia!! thumbup
barba--- pozdrav GENGSTA!!! lol thumbup
dela--- pozdraF!! thumbup
veljo--- bazen MEN!!! pozdrav!! thumbup

aj nek se netko ne uvrijedi ako sam ga zaboravio, ima vas dosta!! evo, POZDRAV SVIMA, UZIVAJTE, radite sve pomalo, ništa previše!!!!


POZDRAV OD vašeg i samo vašeg SLIPPY-ja!!!!!









- 12:52 - Komentari (33) - Isprintaj - #

05.07.2006., srijeda

hm..

AJDE ZBOGOM

Jos jučer sam znao o tebi sve,
Rastavit me niko nije moga od tebe
A danas mi oči tvoje kažu istine
Koje ovu moju dušu rižu na dvoje

I neću te molit, vrati se
Nek vrime čini svoje, moram bez tebe
Skupit cu forcu svu, za kraj nasmiješit se
Dok ti odlaziš s vitrom i odnosiš mi sve

Ajde, zbogom, nek ti je sritno od mene
Nikad neću grube riči kazat za tebe
Ajde, zbogom, nek ti je sritno ovi put
Dobro znam da vrime je za sjećanje...

Oliver Dragojević


neki me fleš opalio, i odjednom mi non stop ova pjesma "bruji" u glavi... stvarno je lijepa, i što se ono kaže, dirljiva! eto, uživajte mi svi, ljeto je počelo, mislim PRAVO ljeto, bez škole i tih sranja!
pozz
malena-600.... čestitam na kemiji! i sretan ti rođendan! moramo proslavit!rolleyeskisskissrolleyes
vere - sretno sa svojim macanom! thumbup
tasha - pozz wave
5th - nemoj no, moraš wink!!!
saban - partysmokinthumbup
dela - čestitam na upisu u ek, bit ce ti ludo, nema šta! thumbupwave
niina - uživaj na moru! wavethumbup
rebel - i ti uživaj, i ovdje i na moru! thumbup
adry - kizz, enjoy!!! mah
fia - wave
juka - mah
barba - wave
veljo - mah
i svi koji me poznate! (uvjet je da me ne mrzite! thumbup)

josh jedna pjesmica od Olivera

Kad mi dodjes ti...

Pada noc puna strepnje
Nema te tu kraj mene
A trebam te kao pjesnik svoju bol
Na srcu studen zime
Na usnama tvoje ime
I samo cekam dan
Da dodes mi

A kad mi dodes ti
I osmijeh vratis mi
Sva patnja i bol
Zivota mog ce proc
U nocima bez sna
Ja tebe dozivam
Da dodes mi ti
I kao svi pocnemo mi
Mirno zivjeti

Moj dan nema kraja
A nocu tebe sanjam
I samo cekam dan
Da dodes mi

A kad mi dodes ti
I osmijeh vratis mi
Sva patnja i bol
Zivota mog ce proc
U nocima bez sna
Ja tebe dozivam
Da dodes mi ti
I kao svi pocnemo mi
Mirno zivjeti

A kad mi dodes ti
I osmijeh vratis mi
Sva patnja i bol
Zivota mog ce proc
U nocima bez sna
Ja tebe dozivam
Da dodes mi ti
I kao svi pocnemo mi
Mirno zivjeti

Oliver Dragojević

- 01:37 - Komentari (14) - Isprintaj - #

02.07.2006., nedjelja

SKUL iz OUT!!!!

Evo me.. živ i zdrav!!! ah, nisam dugo pisao postove... a sta da vam kažem, opustio sam se... jer kad znate da je škola iza vas, da ste maturirali sa 4 (bravo ja!) i da je cijelo ljeto ispred vas, točno vam se neda pisat. A pravi razlog zasto ne pisem je jednostavan, nemam KAd... dan mi je ovakav inače... :
1) probudim se oko 11, 12...
2) jedem i odma na Banju, vinkovački ocean inače!!! LOL
3) dodjem kući oko 18,19 sati i otusiram se ako idem u grad.
4) ako ne idem u grad, onda idem na tenis sa bratićem kapulom, kojeg pozdravljam!
5) idem spavat! lol

Evo, sinoć subota, bolje da nije! ovo je bio raspored (opet nabrajanje... heh)headbang
1) okupljanje kod sabana, cuganje.. party (pijem pivo)
2) odlazak u grad, dolazak na terme gdje moja prijateljica matea slavi rođendan, i tu cugamo....smokinparty (pijem pivo)
3) kiss ne treba objašnjavat, ne?? hehe... pusa!kissnut
4) onda laganim korakom odlazim sa sabanom prema marabuu... tamo je onako dosadno malo headbangheadbangheadbangheadbang, al s nama su i matea, i iva v... onda sam se otisao prosetat s ivom, išli jest njaminjami, i gdje cemo, naravno... u EMPORIO, na cajku... došli smo tamo i počeli cugat kao nezdravi... ja sam pio dosad neviđen MIX.... jeger - red bull... KATASTROFA... tj nije loše kad se cuga, al kad dođete kući, BOOOŽE sačuvaj! preeeebili se ko mačići... iva : sorry sto si imala probleme kući... aj bar je bilo luuudo..!! thumbupnutzujo (pio jeger - red bull)
5) odlazimo saban i ja do ŠNICL MANA... tamo nest jedemopuknucu, (bolje da nismo), i tako... (pio - ništa! yes)
6) dolazim kući, oko pol 3, 3, iskreno, ne sjećam se točno, zovem ______ i sorry, al ne sjecam se previše o čem smo pričali al AJD!!! ;)
7) postaje zanimljivo... nisam ni legao u krevet, a ono mi se cijela soba okreće oko svoje osi!!! i patim se ja malo i na kraju se ipak odlučim olakšat! POVRAĆAO SAM KAAAO ZADNJI PIJANAC, što, naravno nisam!!!

eto, uživajte u ljetu, kolko možete, moram priznat da će postova bit sve manje, al ipak, bit ce... naci ce se pokoji! a ionako u idući petak (14.7.) idemo na more u Vodice, tako daaaa... smokinpartysmokinpartythumbuppartypartysmokin
pozdrav :

malena-600 iliti IIREENA.. kisskisswave
matea i iva wavewave
vere - sretno sa svojim... thumbup
tasha mahwavemahwave
saban partysmokinparty IDEEEMO NA MOREEE
tena - mah
niina mah
veljo mah
dela mah
fia mah
juka mah
željkica mah
tea mah
pinkica mah ... AL NE! buaahahahahahahahahabang
i svima ostalima jedan veeeeliki pozdrav!!!
papajte - njaminjaminjami
cugajte - partypartyparty
duvajte - smokinsmokinsmokin (cigarete naravno.. kanabis NIKAD!)
uživajte - thumbupthumbupthumbup
mahmahmahmahmahmahmah

- 23:08 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BLoG zA PArtijAnEREE
Pjesmica!

oliver dragojevic


free Lyrics
ZAMISLITE!?!?!
FFresh
IInsane
LLovable
IIndustrious
PPhilosophical

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com